دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 22:23

اقدام عجیب نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس/قهر نمایندگان از هم

گروه سیاسی- بدون شک توسعه نه از راه تک روی بلکه از مسیر همیت جمعی بدست می آید.

به گزارش بویرنیوز، مدتی است نماینده های کهگیلویه و بویراحمد بدون تعامل و با تک روی در حال پیشبرد امورات جزئی مناطق خود هستند و عملاً با همدیگر صحبت نمی کنند!

موضوع وقتی عجیب تر میشود که بر اساس منابع موثق بویرنیوز در وزارت خانه ها، نمایندگان استان با حضور در سازمان های مرکزی و وزارتخانه‌ها، ضمن تخریب نیروهای نمایندگان رقیب ابقا و یا برکناری مدیران را تهدید بزرگ برای استان نشان می دهند.

این رفتار ناشایست نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تنها به انتصاب مدیران ضعیف و عقب ماندن استان از قافله توسعه کمک کرده است.

بدون شک توسعه استان با تلاش جمعی هر سه نماینده استان ممکن می شود و در این راه قطع به یقین ارتباط اثرگذار نمایندگان برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت جدی به نظر می رسد.

پرداختن صرف به امورات ریز شهرستانی، دخالت در عزل و نصب ها، استخدام غیرقانوی و موارد اینچنینی درخواست مردم از موکلانشان نبوده و نیست.

رقابت های تنگ نظرانه آنهم تنها در میان 3 نماینده و در استان کوچکی همچون کهگیلویه و بویراحمد تنها نتیجه اش اشاعه منطقه گرایی خواهد بود و بس! کما اینکه هم اکنون این نگاه ضد توسعه به شدت احساس می شود.

به گزارش بویرنیوز، هر سه نماینده استان باید بدانند خواست مردم توسعه و اشتغالزایی و بهبود کلی شرایط استان است نه بهره مندی فلان پیمانکار از پروژه ها و یا استخدام فلان فرد، مردم خواهان برقراری عدالت استخدامی هستند نه گزینش سفارشی، استفاده از ظرفیت ها و منابع استان برای توسعه استان خواست عمومی مردم است نه سیل بودجه ها برای یک شهرستان و بی توجهی به سایر مناطق!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=281139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاحات گفت:

    اخ وبخت استان

  2. ستایش گفت:

    همش زرسر تاج گردون

  3. ناشناس گفت:

    حیف تاج گردون که معلوم نی طرفاش کین

  4. ناشناس گفت:

    سلام جنگ بر سر قدرت است نه حقوق از دست رفته محرومان ومصتضعفان جنگ فرصت است جنگ غارت مهدی پور کاکا جان

  5. ناشناس گفت:

    تاجگردون که تاج مجلسه وقیاس مع الفارقه که اینگونه فکر کنه ایشون ازبیابانهای گچساران داره جلگه حاصلخیز می سازه
    توراخدا قیاس نکنید

  6. ناشناس گفت:

    آقای ت کمی غرورشو بذاره کنار همه چی حله

  7. بویراحمدی گفت:

    در استان های موفق از نظر داشتن وکلایی که خط و باند را کنار گذاشته اند و به پیشرفت استانشون فکر میکنند مثل اصفهان دوستانی دارم ، خدا میدونه وقتی از همگرایی این وکلا صحبت میکنند به حال خودمون تاسف میخورم وبس

  8. ناشناس گفت:

    اين استان را تاج گردون با اون خودخواهي هايش به ورطه نابودي كشونده. ايشون داره از رانت رييس كمسيون بودجه استفاده ميكنه. اينو ازش بگيرن ديگه هيچ هنري از خودش نداره

  9. مردم گفت:

    همش از هم بدترن هر که به فکر گروه و طرفداراشون هستن

  10. ک گ گفت:

    تاجگردون راسش بی بقیه است دروش بی ای استانه

دیدگاه شما