دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 1:06

کنایه سنگین سید قدرت حسینی به تاجگردون درباره معمار اقتصاد بودن

کمتر از دو سال دیگر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقیمانده است و تب انتخابات و تحرکات پنهان و  آشکار برخی کاندیدای احتمالی انتخابات آتی محسوس است.

 

یکی از سیاسیون کهنه کار  حوزه گچساران و باشت  که احتمال حضورش در انتخابات آینده وجود دارد سید قدرت حسینی ، نماینده اسبق مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی است.

 

سید قدرت در دوره قبل انتخابات بنا به هر دلیلی ترجیح داد در انتخابات نامزد نشود و زمزمه هایی از حمایت پشت پرده وی از غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت هم به گوش رسید که البته از طرف وی تأیید نشده است اما اکثر اصولگرایان گچساران و باشت از موضع گیری ابهام آمیز وی در انتخابات مجلس دهم ناراحت هستند.

 

بعد از مدتها غایب بودن سید قدرت حسینی  در انظار عمومی و رسانه ها ،بهنام عکاشه   به پرسش و پاسخ  با وی پرداخته است.

 

به گزارش بویرنیوز ،شرح کامل گفتگوی سید قدرت را در ذیل می خوانیم:

 

 

** جناب آقای حسینی مدتها از صحنه اجتماعات دور بودید ولی قریب به ۴ ماه است که حضورتان در منطقه چشمگیر و در مجالس و محافل سخنرانی می‌نمایید آیا این کار مقدمه حضورتان در انتخابات بعدی مجلس نیست؟

 

– با سلام و احترام به محضر جنابعالی و مردم شریف گچساران و باشت، جناب عکاشه عزیز، بعد از آن مصاحبه یکصد سؤالی و آن مقاله مطول و جنجالی پیرامون تحلیل ۹ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویر احمد، تقریباً‌ و تعمداً‌ خود را از صفحه رادار رسانه‌ها دور نگه داشتم و بیشتر وقتم مصروف مطالعه و حضور در دانشگاه گردید. یکی از دلایلی که به این کار مبادرت ورزیدم، اولاً نیازی بود که برای کسب معلومات بیشتر در خود احساس می‌نمودم. ثانیاً انزجار و دوری از اکثر کامنت‌های بی محتوی، غیر معقول و مشمئز کننده‌‌ای بود که در سایت‌های مختلف استانی در پی درج هر مقاله یا مصاحبه‌ای روح هر انسانی را منزجر می‌نمود. این مقدمه بود، جوابتان را در پاسخ به سؤالات بعدی خواهم داد.

 

** برای مردم گچساران و باشت اینطور جا افتاده که شما و آقای تاجگردون پشت پرده با هم هماهنگ هستید آیا صحت دارد؟

 

– هیچکس نمی‌تواند جلوی تحلیل و تفسیر مردم را سد نماید. حقیر و آقای تاجگردون دو رقیب سیاسی هستیم ولی برای یکدیگر احترام قائلیم. صادقانه عرض می‌نمایم که این موضوع صحت ندارد. شاید چون اینجانب روحیه تندگویی و زیر سؤال بردن هر موضوعی را ندارم و در طول ۶ سال حضور ایشان در مجلس ایجاد تنش ننموده‌ام، این نکته را که شما به آن اشاره نمودید، در اذهان متبادر نماید.

 

** برخی سیاسیون عقیده دارند آقای زینل زاده در بحث انتخابات به نوعی در زمین شما بازی می کند؟ آیا واقعا با ایشان رایزنی می کنید؟

 

– در عالم سیاست هیچ چیز غیر ممکن نیست اما تا کنون مذاکره‌ای نداشته‌ایم.

 

** اگر آقای زینل زاده و طیف اصول گرا از شما حمایت کنند آیا امکان پیروزی‌تان را در انتخابات پیش‌بینی می‌کنید؟

 

– ببینید جناب عکاشه رقابت با نماینده محترم فعلی، ‌رقابت با یک فرد نیست بلکه رقابت با کل دولت فعلی از صدر تا ذیل است.

 

** یعنی چه؟

 

– یعنی اینکه فعلاً از دهیاران، بخشداران، فرمانداران، مدیران شهرستانی و استانی، استانداری و وزرا و معاونین رئیس جمهور و خود رئیس جمهور حامی ایشان هستند بنابراین من و هر کس که قصد شرکت در انتخابات آینده را داشته باشیم باید عِدّه و عُدّه‌ای را پیش‌بینی کنیم که بتواند با این مجموعه‌ای که نام بردم زورآزمایی کند و اگر همه هماهنگ شویم احتمال موفقیت بسیار قوی است.

 

** آقای فولادی قریب به این مضمون فرموده اند به هیچ وجه نمی‌گذارم ترکها به آقای حسینی بحرینی رأی بدهند نظرتان چیست؟

 

– اگر این گفته صحت داشته باشد مثل این است که حقیر بگویم اجازه نمی‌دهم که سادات منطقه یا لرها به فلان کس رأی بدهند. آیا کسی به این حرف حقیر بهایی می‌دهد؟ در ضمن برادران قشقایی بزرگانی دارند که در تصمیم گیری ها ذی نقش و ذی نفوذاند. اگر مشارالیه این تأثیر مهم را بر آراء و افکار قشقایی‌ها دارند چرا در دوره گذشته از این پتانسیل و زور بازو، برای خودشان استفاده نکردند.

 

 

 

** به عملکرد آقای تاجگردون چه نمره ای می‌دهید؟

 

– مستحضرید که عملکرد و خدمات مسئولین دستگاه‌های حکومتی قابل تبدیل شدن به کمیت نیست. لذا نمره دادن نمی‌تواند یک تاییدیة علمی را داشته باشد و طبیعی است که هر یک از نمایندگان نقاط قوت و ضعف دارند. حقیر اصولاً ‌در وادی نمره دادن نیستم. آقای تاجگردون زیر ذره بین مردم هست و بر اساس خروجی عملکردشان مردم تحلیل و تفسیر می‌کنند

 

بهترین نمره دهندگان مردم هستند که اگر فضا برای قضاوت مشوش و مشوب نباشد اعلام نظراتشان قریب به صحت خواهد بود. البته آقای تاجگردون از نمایندگان مطرح مجلس و کشور می‌باشند و می‌توانستند و می توانند بهتر از این عمل کنند اگر اطرافیان نسبی و سببی و طرفداران، این اجازه را به ایشان بدهند. در ضمن هیچ نمایند‌ه‌ای هر چند قوی و ذی نفوذ باشد نمی‌تواند در همه مسائل و موضوعات فعال‌ مایشاء باشد.

 

** یعنی شما معتقد هستید که بستگان و طرفداران ایشان اجازه تغییر رویه به وی نمی‌دهند؟

 

– تأثیر زیادی دارند البته اصل تصمیمات توسط خود ایشان گرفته می‌شود. تأکید می‌کنم اگر فشارهای مرتبطین با جناب نماینده بر مردم صحت داشته باشد. این تحکمات و یک سویه نگری‌ها، تبرهای ستبری هستند که بنیاد حاکمیت ایشان را شکننده می‌نماید.

 

** آقای حسینی خیلی دوست دارم جواب این سؤال را واضح بدهید چون می‌دانم خیلی از مردم گچساران و باشت منتظر جواب این سؤال هستند، آیا سید قدرت حسینی قصد شرکت در انتخابات مجلس سال ۹۸ را دارد؟

 

– دوستان زیادی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و مرکز استان و تهران اصرار بر حضورم در انتخابات آتی را دارند. اما آنچه به عنوان یک علامت سؤال بزرگ ذهنم را مشغول نموده، این است که شرکت در انتخابات برای چه و به چه منظوری؟ اگر هدف خود مطرح نمودن باشد که مطرح هستم. اگر نیت ایجاد بستر برای بهره‌مندی بستگانم از امکانات استانی و کشوری باشد که در دوره نمایندگی ثابت نمودم که چنین روحیه و سیاستی ندارم.

 

– اگر نیت بر رفع معضلات مردم به ویژه حل مشکل بیکاری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد چنانچه تشخیص بدهم می‌توانم کاری برای مردم انجام بدهم عقلاً و شرعاً باید حضور پیدا کنم در غیر اینصورت حضورم در انتخابات بعدی محلی از اعراب نخواهد داشت.

 

** برخی آقای تاجگردون را ملقب به معمار اقتصاد ایران می کنند. نظر شما چیست؟

 

– اساتید ایشان در دانشگاه که همه مقاطع دکترا و بالاتر در رشته اقتصاد را پشت سر گذاشته‌اند چنین ادعایی ندارند و تکرار این موضوع کاملاً به ضرر ایشان است. چون آگاهان می‌پرسند این چه معماری است که این ساختمان این همه کج و معوج است.

 

** یعنی چه کج و معوج؟

 

– یعنی پائین آمدن شدید ارزش پول ملی و ارز در مرز هفت هزار تومانی در بازار و جیب خالی اکثر مردم و پایین بودن قدرت خرید دهک‌های یک تا هفت جامعه در این مقطع زمانی./ زاگرونا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=280949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به امید حق زینل زاده خواهند آمد مردم هم که از شخص رئیس جمهور عاجزند تا وزیر وکیل و وصی واستاندار وفرماندار معاون فرماندار دهیاران بدبخت خودشون جون به لبند به نام دهیاران به کام بخشداران بودجه ای برای دهیاران میاد وبخشداران میقاپنش بی نظمی وبی صاحبی وبی برنامگی این دوره امان مردم را بریده اشتغال مخصوص خانواده فرماداران ومعاونین وگوهرگانی است بقیه کشکند آقای تاج گردون دوربریاش فقط این چند تا مسولی هست که هم امینی وحمید پ ظ جونشون به لب آورده اند احساس مردانگی ومرد بودن را در انها کشته اند فقط صندلی اشغال کرده اند نه مدیریت می کنند نوکری اربابان می کنند

  2. ناشناس گفت:

    احسن

  3. امیر گفت:

    درود بر تاجگردون

  4. محمد گفت:

    درود بر زینل زاده

دیدگاه شما