شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 15:37

اجرای مرحله جدید جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و ساماندهی وانت بارها در ورودی شهر یاسوج/ تصاویر

مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: مرحله جدید جمع آوری تابلوهای غیرمجازو ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز اجرا شد.

به گزارش بویرنیوز، فرزاد غلامیان با اعلام این خبر بیان داشت: در دوره جدید مدیریت شهری با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج بر حذف زوائد بصری، نازیبایی‌ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز برای ارتقای کیفیت بصری شهر تاکید جدی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، نصب هرگونه تابلو، بنر و برپایی داربست در نقاط مختلف شهر و ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است و با این موارد برخورد می‌شود.

غلامیان ادامه داد: طی روزهای گذشته و در مرحله جدید از جمع آوری وانت بارهای دوره گرد، کپرها و سازه های ناپایدار، تابلوهای تبلیغاتی غیراستاندارد و مواردی دیگری که باعث نقض حقوق شهروندی می شود، در ورودی های شهر از سمت شیراز جمع آوری شد.

وی ادامه داد: کلیه تابلوهای غیرمجازی که در محدوده پل سوم بشار تا نجف آباد نصب شده بود، جمع آوری و ضبط گردید.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج با بیان اینکه دو محل برای وانت بارها مشخص شد که بصورت قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار گرفت، ادامه داد: زمینی در محور یاسوج به شیراز در نزدیکی پمپ بنزین منصوری برای ساماندهی 180 دستگاه از این خودروها و محلی در نزدیکی جمعه بازار برای 200 دستگاه خودروی دیگر در نظر گرفته شده است که هم اکنون وانت بارها به این محل ها هدایت می شوند.

غلامیان تصریح کرد: برای جلوگیری از معضلات ترافیکی و همچنین ایجاد فضای بصری مناسب در شهر نیازمند همکاری و همراهی همه شهروندان هستیم.

وی با اشاره به مواد قانونی ۹۶ و ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: صنوف، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.

فرزاد غلامیان تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تابلوی غیرمجاز در میادین، معابر، پیاده‌روها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود و برای شهر و مردم مزاحمت ایجاد می‌کند، ضمن جمع‌آوری و ضبط آن‌ها، مراتب جهت تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می‌شود.

مدیر اجراییات شهرداری تاکید کرد: در اجرای این طرح دادستانی محترم، نیروهای زحمتکش پلیس راهور و یگان امداد نیروی انتظامی و فرمانداری نهایت همکاری و همراهی را داشته اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=280731
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید علی خامنه ای عشق است گفت:

    درود بر شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری.

  2. بویر احمد گفت:

    وانت بارها فقط ساعت ۸ تا ۱۰ صبح کنار جمعه بازار میرن و ساعت ۱۰ بر میگردن اونجا و با بی نظمی بیشتر هیچ کس هم کاری به کارشون نداره

  3. ب گفت:

    سرتاسر بلوار ارم و ابوذر تابلو غیرمجاز است

دیدگاه شما