جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 23:58

رئیس اسبق دانشگاه آزاد یاسوج، معاون آموزشی تهران شمال شد + عکس

سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران شمال معرفی شد

دکتر حمید رضا خالدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با صدور احکام جداگانه ای ضمن تقدیر از خدمات دکتر علی مراد خانی در زمان تصدی مسئولیت حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی، دکتر سید عطاا… افتخاری را به سمت سرپرست این معاونت منصوب کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی واحد تهران شمال در آئین تودیع و معارفه سرپرست معاونت آموزشی، دکتر خالدی طی سخنانی ضمن تأکید بر انجام شایسته مسئولیت هایی که بر عهده گذاشته می شود، جابجایی و تغییر مدیران را حاصل همگرایی برای هم افزایی و ارتقای اهداف و اولویت های سازمانی برشمرد.

وی با اشاره به این که یکی از کارکردهای دانشگاه تربیت مدیران متعهد، کارآمد و شایسته هست، افزود: همگی باید سعی نماییم فرایند انتقال تجربیات به نسل جوان که در آینده از مدیران کلان کشور خواهند بود، به نحو شایسته صورت پذیرد.

در این مراسم که اعضای هیأت رئیسه  و جمعی از مدیران واحد تهران شمال حضور داشتند، با قرائت حکم دکتر سید عطاا… افتخاری، مسئولیت حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی به ایشان واگذار شد. گفتنی است افتخاری، عضو هیأت علمی واحد تهران شمال پیش از این مسئولیت چند واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشکده های الهیات، مدیریت، زبانهای خارجی  و علوم انسانی واحد تهران شمال را بر عهده داشته است

به گزارش بویرنیوز، گفتنی است دکتر افتخاری چند سال پیش رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج بوده و از مدیران موفق دانشگاه آزاد کشور به شمار می رود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=280551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما