چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 8:41

نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آتشی که تنها دودش به چشم مردم پاتاوه می‌رود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از مشکلات ایستگاه فشار گاز پاتاوه برای برخی روستانشینان گفت: تنها سهم مردم از این آتش دود است.

یاسوج|نگرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آتشی که تنها دودش به چشم مردم پاتاوه می‌رود

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری بخش پاتاوه در محل ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه وابسته به منطقه 2 عملیات انتقال گاز اظهار داشت: به دلیل عبور لوله گاز برخیس از روستائیان بخش پاتاوه از خدمات اولیه از جمله شبکه گاز و اجرای طرح هادی محروم هستند.

وی با بیان اینکه شرکت انتقال گاز ایران به گونه‌ای برخورد می‌کند که مثل این بوده که مردم مزاحم این شرکت شده‌اند، عنوان کرد: این شرکت نباید فراموش کند مردم در این روستاها مشغول زندگی بودند که خط لوله از این محل گذشت و ایستگاه تقویت فشار گاز احداث کردند.

احمدی با تاکید بر اینکه نامی زیبنده تر از “کم لطفی ” برای عدم برخورداری مردم از امکانات نیست، ادامه داد: شرکت انتقال گاز ایران برای انتقال این روستاها به محلی دیگر و تقبل برخی هزینه‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در چندین ماهه حضورم در استان 3 بار به شهرستان دنا سفر داشته و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های مردم آشنایی دارم که امیدوارم با تدبیر مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات برطرف شود.

احمدی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی هستند، ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر آغاز عملیات اجرایی دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه در کمترین زمان ممکن با اخذ مجوزهای لازم از جمله ماده 215 باشد.

وی خواستار توجه بیش از پیش به توسعه اشتغال در روستاها با هدف رونق تولید و کاهش مهاجرت شد و افزود: دولت در زمینه تشهیلات اشتغال روستایی اعتبارات خوبی را اختصاص داده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با ارائه طرح‌های دارای توجیه اقتصادی نسبت به جذب سهم استان اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=280245
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    بخش پاتاوه در بسیاری از زمینه ها و حوزه ها دارای مشکلات و معضلاتی می باشد از جمله عدم امکانات و زیرساحت های توسعه ازقبیل حوزه درمان و بهداشت و نسز حوزه راه وجاده و نبود مداارس و مراکز فنی و حرفه ای و حداقل یک واحد دانشگاه پیام نور یا علمی-کاربردی،نبود پارک و فضای سبز،ضعف ارتباطات و تلفن همراه عدم پوشش انتن دهی مناسب و فراگیر باتوجه به جمعیت زیاد منطقه و اینترنت و مشکلات اجتماعی مثل بهزیستی و نهادهای خیریه و حمایتی،نبود کتابخانه و امکانات فرهنگی.نبود سیستم نظارت و کنترل کافی،نبود اتش نشانی باتوجه به اینکه درمسیر شلوغ و پرتردد جنوب به شمال قرار گرفته،وهم چنین در مجاورت ایستگاه تقویت فشارگازقرارگرفته،وجود جاده ناایمن و نبودعلایم هشداری و اخطاری در جاده، و خیلی از مشکاتت ریز و درشت دیگر…..

دیدگاه شما