چاپ این برگه

تکذیب سخنان فرماندار بویراحمد در خصوص بازداشت شایعه پراکن زلزله یاسوج!(+جزئیات)

گروه اجتماعی- تاکنون هیچ فردی را در رابطه با زلزله اخیر دستگیر و زندانی نشده است.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با بویرنیوز با اعلام این خبر اظهار داشت: دستگاه قضایی استان تا کنون هیچ فردی را در خصوص شایعه سازی زلزله اخیر بازداشت و زندانی نکرده است.

مهرداد کرمی دادستان استان، با تکذیب سخنان فرماندار بویراحمد در خصوص بازداشت فردی در خصوص شایعه سازی زلزله در یاسوج گفت: مرجع رسمی اعلام این دست اخبار مسئولان قضایی استان هستند و در صورتی که موردی در این خصوص اتفاق بیفتد از سوی مسولان قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان در ارتباط با سلامت و امنیت خاطر مردم استان با کسی تعارف ندارد و قطع به یقین با بر هم زنندگان آرامش و امنیت مردم به ویژه افرادی که در روزهای اخیر به هر نحوی موجبات ترس و وحشت مردم، گران‌فروشی و موارد اینچنینی شده اند برخورد می‌کند.

کرمی البته توصیه هایی هم برای مردم استان و به ویژه شهرهای یاسوج و سی سخت داشت، وی گفت: مردم نباید با دامن زدن به شایعات زمینه سودجویی عده ای دروغ پراکن را فراهم کنند.

به گزارش بویرنیوز، فرماندار بویراحمد صبح امروز در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری ها به بازداشت و زندانی شدن فردی در خصوص شایعات اخیر در زمینه بروز زلزله مهیب خبر داده بود.