چاپ این برگه

پرواز تهران یاسوج شرکت آتا را تعطیل کنید (+جزئیات)

گروه اجتماعی- قیمت پرواز های یاسوج به تهران و بالعکس در سکوت خبری افزایش عجیبی پیدا کرد.

به گزارش بویرنیوز، اگرچه سایت آتا قیمت بلیط پرواز تهران یاسوج را 200 هزارتومان اعلام کرده بود اما گویا چندان به این وعده خود پایبند نماند.

آخرین جست و جوها از سایت فروش رسمی آتا نشان می دهد، پرواز یاسوج به تهران به قیمت 303 هزار تومان فروخته می شود.

* قیمت بلیط یاسوج به تهران:

* قیمت بلیط تهران به یاسوج یک هفته قبل:

البته عدم پایبندی هواپیمایی آتا به مردم یاسوج به همین جا ختم نشده، در حالیکه در خبر رسمی مدیر فرودگاه یاسوج نیز از پرواز روز جمعه درساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه بعد از ظهر از تهران و ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه از یاسوج خبر داده بود اما گویا این وعده هواپیمایی آتا نیز در عمل محقق نشد.

به گزارش بویرنیوز، این نحوه قیمت گذاری قطعاً بدون توجه به شرایط عمومی مردم و وضع اقتصادی آنها بوده است چرا که عده زیادی از مردم توان خرید بلیط 300 هزار تومانی را ندارند و با این تفاسیر به نظر می رسد انتخاب مسیرهای شیراز برای مردم یاسوج مناسب تر و البته به صرفه تر هم خواهد بود.

از سویی بسیاری از مردم که قرار است شنبه در تهران باشند و دلخوش به وعده های هواپیمایی آتا برای برقررای پرواز عصر جمعه بودند نیز دستشان در حنا ماند و این وعده فرودگاه یاسوج هم برای آنان در عمل محقق نشد.

به نظر می رسد با توجه به بی اعتنایی های چند باره هواپیمایی آتا مسئولان به فکر ایرلاین دیگری برای مرکز استان باشند، شرکتی که به وعده هایش عمل کند و از طرفی قیمت ها و شرایطی را فراهم کند که هم برای خود آن شرکت و هم مردم برد برد باشد، بدون شک مردم هم به چنین شرکتی اعتماد خواهند کرد و در بلند مدت سود لازم هم به آنها خواهد رسید.

بنظر می رسد شرکت آسمان هم شرایط مردم را بهتر درک می کرد و هم به قول های خود پایبند بود و ادامه کار با آتا جز توهین به مردم چیزی نخواهد بود.

به یاد بیاوریم که در ابتدای حضور شرکت آسمان در یاسوج که هیچ ایرلاین دیگری با توجه به وضعیت فرودگاه و خالی ماندن صندلی های هواپیما حاضر به خدمت رسانی نبود آمد واما امروز شرکت آتا با کلی منت آمده و به تعهدات خود هم پایبند نبوده و ظرف یک هفته 50 درصد افزایش قیمت داده و زمان پروازها را نیز تغییر داده.

پی نوشت:

مسولان عزیز از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید.