چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 11:52

درخواست متقاضیان آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج از رئیس دانشگاه/ مجری آزمون را عوض کنید

گروه اجتماعی- آزمون استخدام نیروهای شرکتی علوم پزشکی ۲۱ اردیبهشت برگزار میشود.

به گزارش بویرنیوز، استخدام نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای اولین بار و برای رعایت عدالت، با پیشنهاد رییس دانشگاه به صورت آزمونی برگزار شد.

متاسفانه عدم تسلط هیئت اجرایی آزمون و مجموعه تحت مدیریت استوار موجب بروز بی نظمی، تنش در جلسه آزمون و زیر سوال رفتن کل فرایند آزمون و جذب نیروها شد و اگرچه خواسته عموم متقاضیان برکناری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان اما عملاً محقق نشد.

» بسیاری از مخاطبان بویرنیوز و نیروهای شرکت کننده در آزمون علوم با ارسال متن زیر ضمن قدردانی از زحمات دکتر ایلامی در عزم برای برقراری عدالت استخدامی در استان خواستار عوض شدن تیم اجرایی آزمون برای برقراری صحت و سلامت آزمون جدید شدند.

«**ضمن عرض سلام و ادب احتراما با توجه به اینکه آزمون استخدامی مجدد دانشگاه علوم پزشکی در پیش است لازم دیدیم چند نکته را از خدمت شما جویا شویم:

– باخبر شدیم که آزمون مجدد پیش قرار است با همان کادر و تیم گذشته مدیریت و برگزار شود. تیمی که در راس آنها آقای دکتر استوار قرار دارند. شخصی که در آزمون گذشته بیشترین هجمه ها علیه ایشان بود و از همه بیشتر در مضن اتهام برای کوتاهی در امر برگزاری آزمون قرار داشت.

جناب آقای دکتر ایلامی ، شما نیک می دانید که صبح روز آزمون به
مسئولین برگزاری و علی الخصوص آقای دکتر استوار استوار اطلاع دادند که دفترچه های آزمون به تعداد شرکت کننده ها موجود نیست ولی ایشان در جواب گفتند آزمون را شروع کنید تا برای همه سوال کپی
شود.

مگر این آزمون یک آزمون مستمر دبستان بوده است؟

– استاد گرامی آقای دکتر ایلامی شما برای تلطیف فضا و به دست آوردن دل شرکت کنندگان دست به عزل نیروهای مقصر در برهم خوردن آزمون کردید اما آیا شما نمیدانید شرکت کنندگان مقصر اصلی را فرد دیگر می
دانند و این حرکت شما نه تنها تاثیری در افکار عمومی نداشت بلکه
بیشتر شرکت کنندگان را حساس کرده است.

به نظر شما اگر در این آزمون اتفاقی حتی بسیار کوچک بیفتد این بار شرکت کنندگان به یک عزل و نصب در مقام پایین راضی می شوند؟

جناب آقای دکتر ایلامی با شناخت قبلی که از شما داریم بر ما روشن است که شما فردی بسیار دقیق و متعهد هستید و در حیطه کاری خود از کوچکترین تخطی و کوتاهی چشم پوشی نمیکنید، حال این سوال پیش
می آید چرا با تمام این اوصاف و با آگاهی به بسیاری از ریسک های برگزاری این آزمون با مدیریت قبلی که شاید بر سایرین پوشیده باشد چرا شما این خطر بزرگ را پذیرفته اید؟»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=279324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هوا گفت:

    مطمئن باشید از همین الان نیروی مورد نظر دکتر استوار آماده بکارگیری هستند.

  2. شهروند گفت:

    دکتر ایلامی چرا میخاین ایتم سایر را حذف کنید از احکام قراردادی های زلیل..هر ریسی نامه میزنه برای افزایش حقوق کارکنانش شما نامه میزنین برای کسر حقوق؟؟؟؟؟

  3. یکی گفت:

    متاسفانه حتی این هم سیاسی هست و محاله آقای ایلامی بتونن حتی یک تیم برگزاری آزمون رو هم تغییر بدن!

  4. غلامرضا کریمی پور گفت:

    اقای دکتر استوار سالم ترین. پاک دست ترین و جدی ترین مدیر استانی است. تهمت نزنید از روز قیامت بترسید

  5. محمد گفت:

    نویسنده این متن از گروه های سهم خواهی است که از ابتدای انتصاب دکتر استوار به بهانه های مختلف دنبال عزل وی و قرار دادن عوامل خود به جای وی هستند.دکتر استوار از همه گزینه های مد نظر گروه صد سر و گردن بالاتر است.چون جلوی بخور بخور و انتصاب های فامیلی را گرفته دنبال او افتاده اید.

  6. امید گفت:

    در برنامه توسعه ششم این قانون است که بکار گیری باید از طریق ازمون باشد و این هم اولین بار نیست پرستارهای شرکتی چند سال است دارند کار می کنند پس الکی نگویید برای عدالت و اولین بار . چون همه مردم اطلاع دارند .بویرجان لطفا درج نمایید.

دیدگاه شما