جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 13:45

بازدید نماینده بویراحمد و دنا از مصدومان زلزله یاسوج-سی سخت +تصاویر

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : باید با کسانی که در زمینه ساخت و ساز کوتاهی کرده اند باید بازخواست شوند.

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از فانوس زاگرس، غلام محمد زارعی در نشست ستاد بحرا استان بیان  داشت: باید کسانی که در حوزه های مهندسی کار می کنند دقت ، نظر بیشتری داشته باشند و نظام مهندسی ساختمان باید به جد پیگیر مسائل ساخت و ساز باشد.

 

زارعی با تاکید بر اینکه نبایدبحث حوادث و اتفاقات را فقط در مرحله اجرا کنترل کنیم خاطر نشان کرد: باید از همین الان به فکر پیشگیری باشیم و تاسیسات آب را به دلیل قرار گرفتن در دامنه ها به زیر خاک منتقل کنیم .

 

وی ضمن تشکر از مدیران استانی و شهرستانی در خصوص همکاری در مرتفع کردن مشکلات پس از وقوع زلزله تصریح کرد:  همه در صحنه بودند و با همه توان علیرغم اینکه حوادث غیر مترقبه مجدد  احتمالی وجود داشت اما عزیزان خوب وارد صحنه شدند .

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زلزله امروز یک تجربه عملی و یک همایش عملی برایرحوادث مشابه است و در این اتفاقی که پیش امد باید ضعف ها و قوت ها را بهتر بشناسیم .

همچنین نماینده مردم بویراحمد و دنا بهمراه مدیران دانسگاه علوم پزشکی یاسوج عصر امروز از مصدومین حادثه زلزله یاسوج – سی سخت عیادت کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=278521
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما