پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 - 23:07

جشن روز مهندس در کهگیلویه و بویراحمد/از واکنش به واگذاری پارک جنگلی به شرکت نفت تا چند و چون اختلاف شهرداری و سازمان نظام مهندسی!(+تصاویر)

گروه اجتماعی – جشن روز مهندس که به احترام جانباختگان پرواز تهران به یاسوج لغو شده بود با حضور گسترده جامعه مهندسیان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، احمدرضا خورشیدی در ابتدای این مراسم با تبریک زاد زود خواجه مصیرالدین طوسی و روز مهندس، اظهار داشت: امسال برنامه جشن 5 اسفند مصادف با روز مهندس بخاطر حادثه تلخ سقوط هواپیمای یاسوج لغو و انجام آن به زمان کنونی موکول شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: بدون شک جایگاه مهندس و مهندسی در جامعه امری ارزشمند است که اگر با تعهد و تخصص ویژه ای همراه شود قطعاً موجب پویایی و اصلاح امور عمرانی و ساختمانی می شود.

مهندس احمدرضا خورشیدی گفت: هرجایی حضور متعهدانه و خلاقانه مهندسان را میبینیم در کنار آن توسعه، سازندگی و اصلاح فرایندها را نیز به وضوح میبینیم.

خورشیدی گفت: خوشبختانه جامعه مهندسین ساختمان کهگیلویه و بویراحمد هرجایی وظیفه و خواسته ای از آنها شده مطابق قوانین و آئین نامه ها مسئولیت هایشان را به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسانده اند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تبریک مجدد روز مهندس، خاطر نشان کرد: بدون شک مهندسان ساختمان می توانند قدم های موثری در توسعه و بهبود فضاهای شهری و حفظ جان و مال مردم بردارند که انتظار مردم و ما از مهندسان نیز تحقق حاکثری این خواسته به حق است که امیدواریم در سال جدید این امر رنگ و لعاب عملیاتی تر از گذشته به خود بگیرد

در ادامه شهردار یاسوج گفت: مهندسی از جمله وظایف و عناوین بسیار بزرگ و ارزشمند است که کوله باری از توانایی های فنی، علمی و عملیاتی را در خود جای داده است.

نستهن مقدم افزود: اگرچه در بیرون زمزمه هایی از تفاوت و اختلاف شهرداری و نظام مهندسی شنیده می شود اما باید بگویم ما دو سازمان تعامل ویژه ای داریم و اصولا این سازمان ها از هم جدا نیستند.

شهردار مرکز استان بیان داشت: در این دوره تعامل ویژه ای میان شهرداری یاسوج و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای خدمات رسانی حداکثری به مردم شکل گرفته است.

رئیس شورای شهر سخنران بعدی بود، هدایت اکبری با تبریک روز مهندس، در خصوص برخی حواشی واگذاری پارک جنگلی به شرکت نفت اینطور گفت: ما با اصل واگذاری پارک جنگلی به شرکت نفت موافقیم.

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: ار این مجتمع انحصاری باشد و منفعتی به استان نرساند به شدت مخالفت میکنیم اما گر حق استفاده از این ظرفیت (حداقل بخشی از این فضا) به عموم برسد و بخشی هم مخصوص خود شرکت نفت باشد از نظر ما بلامانع است.

در ادامه تصاویر این جشن باشکوه آمده است:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=278490
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما