چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 15:40

منطقه بندی اتاق های بازرگانی کشور/ یاسوج با شیراز و بوشهر هم گروه شد

بویرنیوز-🔹نخستین اجلاس منطقه ای اتاق های بازرگانی بوشهر،کهگیلویه و بویراحمد و فارس در قالب هیات نمایندگان منطقه پنج اتاق های بازرگانی سراسر کشور هم اکنون در شیراز آغاز شد.

🔹 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: در پی منطقه بندی اتاق های بازرگانی سراسر کشور، افق های جدیدی در انجام فعالیت های اقتصادی ایجاد شده است که ایجاد فصل مشترک منطقه پنج اتاق های کشور شامل استان های یاسوج، بوشهر و فارس را به فال نیک می گیریم.

🔹 جبار کیانی پور سه شنبه در نخستین اجلاس منطقه ای اتاق های بازرگانی کشور در قالب هیات نمایندگان منطقه پنج اتاق های بازرگانی شامل استان های بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و فارس در اتاق بازرگانی شیراز بیان کرد: تقسیم بندی اتاق های بازرگانی اقدامی خوب و شایسته است زیرا اتاق های بازرگانی که دارای وجه مشترک می توانند فضای کسب و کار استان ها و کشور را بهبود بخشیده و متحول کنند.

🔹 وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان های منطقه پنج اتاق های بازرگانی کشور افزود: اتاق های بازرگانی منطقه پنج اتاق های کشور شامل استان های یاسوج، بوشهر و فارس می توانند با بهره گیری از پتانسیل های هر سه استان، رویدادهای مشترک اقتصادی جدیدی را برنامه ریزی و اجرا کنند که حرکت های مثبت اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

🔹 کیانی پور اظهارداشت: همچنین این سه استان می توانند شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را نیز به صورت منطقه ای برگزار کنند که اقدامی بزرگی برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی هر سه استان خواهد بود.

🔹 وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی یاسوج از اتاق های جوان و نوپاست و اتاق های بازرگانی بوشهر و شیراز سابقه طولانی دارند که فرصت مناسبی است تا ما در اتاق یاسوج از ظرفیت و تجربه این دو اتاق برای انجام فعالیت های موثر و اثرگذار استفاده کنیم.

🔹 او ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار از مهمترین اهداف اتاق های بازرگانی است که هر منطقه می تواند در این راستا اقدامات خوبی انجام دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=278423
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما