دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 22:38

کنایه تند و معنادار نماینده بویراحمد و دنا در گچساران/ بودجه نفت استانی شد(+عکس)

گروه سیاسی- نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : اینکه ما در یک جا بنشینیم و برای کف زدن مردم مطالبی را بیان کنیم و واقعیت ها را نادیده بگیریم، عمل بسیار زننده ای است که در طولانی مدت کارساز نخواهد بود.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در همایش و نشست شوراهای استان که در سالن آزادی شرکت نفت گچساران با حضور کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای کشور و مقامات ارشد استانی برگزار شد ، بیان کرد: یقینا نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا و مجلس در راه رفع مشکلات و نیازهای مردم و منطقه خود هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

اهمال نظرات شخصی را کنار بگذاریم

زارعی در ادامه بیان کرد: نمایندگان مردم تلاش دارند سیمای شهر ها و روستاها به شرایط بسیار مطلوب برسد که لازمه تحقق این مهم که ما برخی از اختلاف نظرها ،منیت ها خودخواهی ها و اعمال نظرات شخصی را کنار بگذاریم .

وی اضافه کرد: در کنار هم با هم فکر کنیم ، با هم بیاندیشیم و فرمول هایی تولید کنیم که بتواند خواسته ها و آرمانهای همه ما را محقق سازد و در کنار آن مردم عزیز احساس رضایت کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم نقشه راه عزیزان در شوراهای شهر و روستا دهیاران ، شهرداری ها فرمانداران و نمایندگان مجلس این باشد که از این بعد در استان قوی تر از گذشته شود.

غلام محمد زارعی در ادامه به ظرفیت های توسعه در استان اشاره کرد و گفت : ظرفیت های بسیار خوبی در سطح ملی و استانی در زمینه های مادی وانسانی وجود دارد که باید از آنها کمک گرفت و در عین حال به هم اعتماد کنیم .

زارعی خاطر نشان کرد : اگر به هم اعتماد کردبم و مسائل کوچک را بزرگ نکردیم قطعا به سمت پیشرفت گام بر خواهیم داشت.

میدان، میدان خدمت است نه میدان مسائل شخصی و توهم و خود بزرگ بینی و…

وی در ادامه با انتقاد از اعمال برخی از نظرات شخصی در مسائل کلان تاکید کرد: اعمال نظرات شخصی و پیش پا افتاده ، گام های توسعه را به حاشیه می برد واین باعث خواهد شد که وقت مردم گرفته شود و مسئولین هم بجای اینکه وقت خود را برای پیشبرد اهداف بلند مدت صرف کنند ،باید انرژی خود را صرف سایش موارد کوچک و بی اهمیت کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت به همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین تصریح کرد: مردم به ما اعتماد کردند که به آنها خدمت کنیم ، این میدان میدان مسائل شخصی ، قومی و قبیله ای ، توهم ، خود بزرگ بینی ،جناحی ، غرور و گردن فرازی نیست .

غلام محمد زارعی ادامه داد : میدان میدان خدمت است و مردم بهترین داور و قاضی هستند که این میدان را ارزیابی می کنند ، پس بدانیم که در میدان قضاوت و ارزیابی مردم هستیم .

زارعی در پایان گفت :به هر میزانی که بنا به اندیشه امام و مردم در کنار هم و با هم باشیم به همان میزان مردم بیش از آنکه کف های مصنوعی بزنند درودهای واقعی را به همه شما خواهند گفت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت : از این به بعد 6 شهرستان استان که پیش از این از منابع یک سوم نفت بی بهره بوده اند ، طبق قانون از یک سوم درامدهای نفتی بهره مند خواهند شد.

بودجه نفت استانی شد

غلامرضا تاجگردون ادامه داد : یکی از نگرانی های که در سالهای اخیر همین مورد تقسیم یک سوم منابع نفت بین شهرستان های نفت خیز استان و دیگر شهرستان بود که یک سوم منابع نفتی صرفا به شهرستان های نفت خیز اختصاص پیدا می کرد.

تاجگردون در ادامه به مصوبات بودجه سال 97 اشاره کرد و گفت : با تلاش برخی از نمایندگان محترم تعدادی از استان ها که اعتبارات نفت برای شهرستان های نفت خیز آنها اختصاص پیدا می کرد و به بقیه شهرستان تعلق نمی گرفت بودجه نفت در سال 97 شامل همه شهرستان های استان های نفت خیز می شود.

وی گفت : در استان ما پیش از این بودجه نفت فقط شامل دو شهرستان گچساران و بهمئی می شد که شامل یک سوم بود و بقیه شهرستان ها از دو سوم برخوردار بودند که طبق مصوبه جدید یک سوم دیگر شامل همه شهرستان های استان می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مبلغ اختصاص یافته به بقیه شهرستان ها در این خصوص اشاره کرد و افزود: با تلاش و همت دیگر نمایندگان در مجلس مصوب شد که از یک سوم بودجه نفت مبلغی حدود 280 میلیارد تومان برای دیگر شهرستانهای استان های نفت خیز در نظر گرفته شود .

وی به استاندار توصیه کرد : جناب استاندار محترم سعی کنند بودجه های مذکور در جاههای که نیاز به توسعه هست هزینه شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=278356
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باران گفت:

    نماینده دهدشت کو؟

  2. دهدشت گفت:

    درود بر زارعی مرد کوچک نفس و بزرگ

دیدگاه شما