دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 9:41

سخنان جنجالی روحانی معروف درباره وضعیت کشور و ورزشگاه رفتن زنان + عکس

حجه الاسلام زائری با انتشار پستی درباره عکس ورود دختران پرسپولیسی به ورزشگاه به صف حامیان حل مشکل ورود دختران به استادیوم ها پیوست.

به گزارش بویرنیوز؛ حجه الاسلام زائری کارشناس مذهبی بسیاری از برنامه های تلویزیونی و از چهره های سرشناس رسانه ای و مذهبی کشور در اینستاگرامش از چالش بی دلیل برای ورود بانوان به ورزشگاه ها و صحنه هایی که چندین دختر موج نو با پوشیدن و آرایش پسرانه برای نیروهای زحمتکش انتظامی ایجاد کرده اند نوشت و از مسئولان خواست با کمی صبر بیشتر ، این چالش را حل کنند. در این یادداشت می خوانید:

از روزگار پرافتخار حماسه سازاني كه الگوي جهان بودند رسيده ايم به بازي موش و گربه ميان چهارتا دختر عشق فوتبال با هيمنه و اقتدار نيروي انتظامي كشور!

متأسفم و شرمسار كه شهروند كشور و جامعه اي هستم كه دغدغه و مسأله و چالش و درگيري بزرگانش به جاي مسايل كلان و بحران هاي اساسي شده است مسايلي حاشيه اي و كم اهميت!

و كسي هم با خودش فكر نمي كند كه ورزشگاه رفتن دختري كه از اصفهان آمده تهران و قاتي هزاران پسر شده به اين شكل نامطلوب است يا حضور رسمي اش به صورت مجزا و حساب شده و محترم؟

كاش كسانيكه رگ گردنشان براي اين قضيه بيرون مي زند، واقع بينانه نگاه كنند و بگويند اين كه وقتي اين دختر در آن صف هاي شلوغ و جمعيت فشرده مثلا به دستشويي مردانه برود غيراخلاقي تر است يا اين كه به صورت جداگانه و تفكيك شده در ورزشگاهي كه براي حضور بانوان مناسب سازي شده حضور يابد؟

وقتي كه انرژي و توان مديران انتظامي و قضايي به جاي آن كه صرف امنيت و دادگري شود، بر دستگيري و تعقيب چهارتا جوان متمركز مي گردد، و حواسشان نيست كه اگر تا چند سال ديگر بحران بي هويتي و لاقيدي ريشه نسل آينده ما را نكنده باشد، بحران آب به تنهايي همه ما را نابود خواهد كرد!

آن وقت در ميان اين همه بحران و مسأله و مشكل كه زندگي آينده همه ما را تهديد مي كند و تماميت جامعه مان را به چالش مي كشد، مسأله مان شده موضوع كنسرت هاي موسيقي و جلوگيري از حضور بانوان در ورزشگاهها و …

من اگر فرمانده نيروي انتظامي بودم به جاي مصاحبه و سخنراني مي نشستم فكر مي كردم ببينم چه كساني و چگونه دارند سرم را به گشت ارشاد و كنترل ورزشگاهها گرم مي كنند؟ توضيح: من نه اهل استاديوم رفتن هستم و نه مي خواهم رأي براي انتخابات جمع كنم! اگر از حضور بانوان در ورزشگاهها دفاع مي كنم به خاطر لاحظه واقعيت و محاسبه هزينه و فايده است…

#سرگرمي_به_شاخه_ها #غفلت_از_ريشه_ها

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=278209
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فروغ گفت:

    پس کی باید این زیر ساخت های فرهنگی که حرفشو می زنن باید فراهم شه.تا کی می خوان مانع حضور زنان در ورزشگاه ها بشن؟؟
    خودم و همینطور دخترایی رو می شناسم که عاشق اینن ک بازی تیم مورد علاقشونو از نزدیک تو استادیوم ببینن اما افسوس که نمیزارن و باید تاسف خورد به حال این مسئولان .

دیدگاه شما