سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 8:00

تعبیه موتورسیکلت در داخل خودروهای فورد!

مجله بویرنیوز- شرکت خودروسازی فورد از ثبت ابداعی جدید در ارتباط با ادغام موتورسکیلت با خودرو خبر داد.

به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی فورد امریکا از اختراعی بسیار جالب و جدید به همراه کسب حقوق انحصاری آن به خود خبر داده است تا به واسطه این ابتکار جالب بر سر زبان‌ها بیفتد. این ابداع جدید فورد از «بتموبیل»، خودرو بتمن در فیلم «بتمن» که از دل آن یک موتورسیکلت خارج می‌شود، الهام گرفته است.

بر اساس اعلام فورد، این ابداع متناسب با خودرو مدل C-Max طراحی شده و این امکان در نظر گرفته شده است که یک موتورسیکلت-اسکوتر به صورت ریلی در دل خودرو تعبیه شود. موتورسیکلتی که در خودرو تعبیه شده است در قسمت جلو خودرو به عنوان جایگاه و کنسول میانی، جزئی از خودرو به شمار می‌رود.


طبق الگو منتشر شده و توضیحات فورد در ارتباط با این محصول، به دلایل امنیتی موتورسیکلت فقط زمانی می‌تواند از خودرو خارج شود که پیشرانه خودرو خاموش باشد. بدین ترتیب کاپوت خودرو را بالا زده و به وسیله موتور‌های حمل کننده تعبیه شده در بخش جلویی خودرو، موتورسیلکت رها شده و به جلو هدایت می‌شود. در مواقعی نیز که از موتورسیکلت استفاده نمی‌شود و در داخل خودرو قرار دارد، چرخ‌های آن از زمین فاصله گرفته و با زمین تماسی نخواهند داشت. همچنین گمانه زنی‌ها از برقی بودن پیشرانه موتورسیکلت تعبیه شده در ابداع جدید فورد حکایت دارد، اما فورد هنوز جزئیات زیادی را منتشر نکرده است.

بخش توسعه و تحقیق فورد هنوز در ارتباط با زمان معرفی رسمی و شروع تولید این محصول زمان معینی را اعلام نکرده است. با این وجود ابداع جدید فورد به قدری خاص به نظر می‌رسد که روزی به تولید انبوه برسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=278137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما