چاپ این برگه

رونمایی از اتومبیل الکتریکی نیسان +عکس

مجله بویرنیوز- اتومبیل جدید کمپانی محبوب نیسان به اسم نیسان سیلفی در حدود اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی بود که به صورت یک کامپکت بسیار زیبا و همچنین خانواده محور که یک اتومبیل الکتریکی بود معرفی شد و تا به امروز ساخت و طراحی کامل آن به پایان نرسیده بود، تا اینکه کمپانی نیسان در جدید ترین نمایشگاه اتومبیل پکن از این اتومبیل رونمایی کرد.

اتومبیل سیلفی که یک سدان جمع و جور و بسیار زیبا است تنها در برخی از نقاط دنیا مثل کشور های آمریکای شمالی عرضه شد و شباهت های بسیار زیادی به اتومبیل های نیسان سنترا دارد که از سال ۱۹۸۲ تولید می شود. سدان نیسان سیفلی در کشور های مختلفی مانند تایلند، ژاپن، چین، فیلیپین، انگلستان و تایوان مونتاژ شد و در آن کشور ها با اسم های متفاوتی مثل پولسار، سنترا، آلمرا و رنو اسکالا به فروش رسید.

نیسان سیفلی در بیشتر این کشور هایی که اسم بردیم به عنوان سدان چهار در یا هاچ بک پنج در و سه در ارائه شد، در حالی که از پیشرانه های بنزینی و دیزلی ۱.۳ تا ۲.۲ لیتری در آن به کار رفت. در این ورژن از اتومبیل از جعبه دنده های ۵ دنده و ۴ سرعته اتوماتیک برای انتقال انرژی و همچنین قدرت پیشرانه به چرخ های خودرو استفادع شد. اکنون این سدان محبوب و معروف محبوب آسیایی در تلاش است که با تغییر های قابل ملاحظه ای پا به وجود می گذارد.

همان طور که شما عزیزان هم بهرخوبی می‌ دانید ورژن سوم اتومبیل نیسان سیلفی در سال ۲۰۱۲ میلادی تولید و طراحی شد و ابن در حالی است که پیشرانه احتراق داخلی را به طور کامل کنار بگذارد و از پیشرانه ی الکتریکی مشابه با اتومبیل نیسان لیف استفاده کند.