شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 8:29

خداحافظی بی سر و صدای یک مدیر اقتصادی/دردسر آفرینی ناتمام موسسه اقتصادی کوثر برای مردم کهگیلویه و بویراحمد

گروه اقتصادی- مدیر کارخانه آرد، نشاسته و گلوگز یاسوج از کهگیلویه و بویراحمد رفت.

به گزارش بویرنیوز، کارخانه آرد و نشاسته یاسوج زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر در زمانی که خبر از تعطیلی آن می دادند و عملا 84 کارگر آن خانه نشین بودند توسط مهندس فضیل پاسره احیا شد و به مدار تولید بازگشت.

البته در سالهای اخیر گویا مشکلات و موضوع واگذاری این واحد اقتصادی شدت گرفته بود، روایت های متفاوتی نیز از دست های پشت پرده ای برای به دست آوردن کم بهاء این کارخانه داشت امری که البته تاکنون محقق نشده است.

حال کارخانه ای که روزی تامین کننده آرد و مواد مصرفی بخش های تولیدی شیرینی در استان و کشور بود با شرایط سختی دست و پنجه نرم میکند و به نظر میرسد عملاً جایی در اقتصاد و اشتغال استان ندارد.

مشکلات عدیده این واحد اقتصادی، وعده های توخالی سازمان اقتصادی کوثر و عدم حمایت ها سرانجام مدیر این مجموعه را وادار به خداحافظی کرد.

به گزارش بویرنیوز، این اولین باری نیست که طرح های سازمان اقتصادی کوثر با این معضلات روبرو می شود.

زمین وسیع مرکز شهر یاسوج نیز که قرار بود پروژه ای عظیم در آن اجرا شود  چند سالی است در حد خاکبرداری مانده و فقط موجب زشتی شهر شده است و همان استفاده حداقلی از آن به عنوان پارکینگ نیز از مردم گرفته شده است.

کارخانه آرد نیز بنا بر واگذاری آن به بخش خصوصی و راه اندازی مرغداری، گاوداری و طرح های اینچنینی بود که این موضوع نیز محقق نشد.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه به نظر می رسد سازمان اقتصادی کوثر به وعده هایش به مردم کهگیلویه و بویراحمد هیچ تعهد خاطری ندارد و تا کنون فقط زمینه زحمت مردم را فراهم ساخته است.

لازم است یک بار برای همیشه طرح های سازمان اقتصادی کوثر در استان ساماندهی شود، اگر هدف کمک به تولید و اشتغالزایی است پس موانع شناسایی تا بررسی و مرتفع شوند و اگر هم اراده ای برای کمک به استان نیست نباید به این سازمان اعتماد کرد و اجازه فعالیت و استفاده از منابع استان را به آن داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=277632
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما