چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 12:50

سامانه بارشی جدیدی در راه است/ رگبار باران و وزش باد شدید در ارتفاعات+ جدول

با ورود سامانه بارشی فعال از سمت غرب در غرب، شمال غرب و بتدریج تا اواخر روز، در نیمه غربی کشور سبب رگبار باران خواهد شد.
به گزارش بویرنیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات جنوبی زاگرس، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

همچنین در بعدازظهر امروز در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق شرق کشور با احتمال خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود؛ در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود.

روز پنج شنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار باران گاهش رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و در ساعات بعدازظهر این روز در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی فعال از سمت غرب به کشور ابتدا در غرب، شمال غرب و بتدریج تا اواخر روز، در نیمه غربی کشور سبب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد شد. شدت بارش در این روز در جنوب آذربایجان غربی، غرب و جنوب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، غرب همدان، شمال و شرق خوزستان، شمال بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس خواهد بود.

همچنین از اواخر وقت روز پنج شنبه و در روز جمعه مناطق مرکزی و غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=277485
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما