دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 8:00

بقعه جعلی در گیلان تخریب شد

مجله بویرنیوز- سودجویان به بهانه اینکه شخصی مدعی شده بود که در خواب به وی الهام شده که در طالشکول و در این مکان امامزاده‌ای‌ دفن است اقدام به ساخت این بنا کردند.

به گزارش جماران؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل از تخریب بقعه جعلی در طالشکول دیلمان شهرستان سیاهکل با همکاری دادستان سیاهکل خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حامد میرحسینی در این رابطه افزود: سودجویان به بهانه اینکه شخصی مدعی شده بود که در خواب به وی الهام شده که در طالشکول و در این مکان امامزاده‌ای‌ دفن است اقدام به ساخت این بنا کردند.

اشکوری با اشاره به مبارزه جدی با خرافه گویی و جعل امامزادگان، بیان داشت: پس از اطلاع از ساخت امامزاده در طالشکول سیاهکل، تحقیقات محلی انجام شد که در نتیجه جعلی بودن این بقعه بر اداره اوقاف و امور خیریه مسجل شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل با تشکر از دادستان سیاهکل ، اظهار داشت: دادستانی هم بلافاصله پس از پایان تحقیقات محلی مقدمات تخریب این بقعه جعلی را شروع کرده و حکم تخریب را ابلاغ داشت.

میرحسینی اشکوری در پایان از مردم مسلمان و ولایتمدار خواهش کرد در صورت مشاهده مصادیق خرافه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=276805
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما