جمعه 31 فروردین 1397 - 13:22

جزئیات عملیات جست و جو در دنا/عملیات کشف پیکرهای هواپیمای آسمان بدون توقف ادامه دارد

گروه حوادث- عملیات جست و جو و انتقال پیکرهای جانباختگان هواپیمای آسمان در کوه دنا همچمان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در گفت و شنود اختصاصی با بویرنیوز، گفت: عملیات جست و جو و انتقال پیکرهای جانباختگان هواپیمای آسمان، پرواز تهران به یاسوج بدون وقفه ادامه دارد.

جهان بین اظهار داشت: هم اکنون گروه ۲۳ نفره از نیروهای هلال احمر استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس در ارتفاع ۴۰۵۰ متری دنا حضور دارند.

وی با اطمینان دادن به خانواده جان‌باختگان این حادثه مبنی بر تلاش های بدون وقفه هلال احمر، بیان کرد: موانع طبیعی تا حدودی کار را سخت کرده، در همین بارش های اخیر بیش از یک متر برف باریده و یخبندان و سرما نیز هست، با این وجود تلاش های فرزندان شما در دنا ادامه دارد.

جهان‌بین گفت: بزودی با مساعد شدن شرایط آب و هوایی، تیم های تازه نفس و جدیدی به منطقه اعزام خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایان عملیات جست و جو در دنا به بویرنیوز گفت: نمیتوان زمان دقیقی متصور بپد، آخر اردیبهشت که اعلام شده تنها گمانه زنی است، ممکن است شرایط جوی مساعد شود و روند جست و جو زودتر از موعد به سرانجام برسد و یا مثل روزهای اخیر بارش و ناپایداری جو، سرعت عملیات جست و جو را کند کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=276760
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. برای همیشه از زحمات امدادگران عزیز سپاسگزاریم که با توجه به دمای زیر صفر به تلاش وجستجو کوتاهی نکردند , اجرشان با خدا

  2. امدادگر گفت:

    درود بر شما زحمت کشان

  3. آرش گفت:

    خدا قوت جناب اقای جهان بین
    تلا شهای حضرتعالی و همکاران در جمعیت هلال احمر بر کسی پوشیده نیست
    خداوند جزای نیکو دهد

دیدگاه شما