یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 8:00

جشنواره ی عجیب تفریح سگ ها در لبنان!

مجله بویرنیوز- یک آژانس پیشگام در ساماندهی فعالیت ها با همکاری آکادمی امور حیوانات جشنواره ای را برای سگ ها و صاحبان آنها برگزار کردند. این جشنواره برای اولین بار در ۱۴ و ۱۵ آوریل ۲۰۱۸ در لبنان برگزار شد. این جشنواره به صاحبان سگ ها اجازه می دهد تا با سگ های خود جشن بگیرند و استعدادهای آنها را به نمایش بگذارند. آنها سعی می کند تا اوقات مفرحی را برای سگ های خود ایجاد کنند.

شنا در استخر و عکس گرفتن از جمله فعالیت های عمده ی این جشن است. اجرای گروه موسیقی و انتخاب زیباترین سگ ها و زیباترین لباس سگ ها از دیگر اقدامات عجیب این جشنواره است.

خانم «رلی مزهر» مدیر کل شرکت مرتبط با این جشنواره می گوید چنین جشنواره ای برای بار اول است که در لبنان برگزار می شود و هدف از آن سرگرمی انسان ها و سگ ها به یک اندازه است. این جشنواره در جهت ایجاد فضای شاد است!

او می گوید: براساس نظرسنجی که انجام دادیم متوجه شدیم که حیوانات یکی از اموری هستند که افراد را شاد می کنند. این شرکت برای سال ۲۰۱۸ فعالیت های جدیدی دارد که از جمله ی آنها برنامه های (سیتی پیکنیک) در ساحل است؛ به علاوه ی افکار و ایده های جدیدی که در لبنان سابقه ی اجرا نداشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=276449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما