چاپ این برگه

شکایت مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد از بویرنیوز/توصیه به استانداری و واحد‌های نظارتی استان!

گروه سیاسی– چندی پیش رسانه های کهگیلویه و بویراحمد خبر از اعتراضی عجیب و نادر در استان دادند.

به گزارش بویرنیوز، بر پایه گزارشات رسانه ها این بار بد اخلاقی و رفتار ناشایست یک مدیر با کارمندانش محل اعتراض کارکنان شده بود، خبری که سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد با اسناد منتشر کرد و سپس سایر رسانه ها به بازنشر آن پرداختند.

تبعیض، بی عدالتی و بداخلاقی سه محور خبر تابناک در خصوص رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که از محتوای نامه اعتراض آمیز تعدادی از کارکنان این اداره دریافت کرده بود.

با انتشار این خبر در فضای مجازی و انعکاس گسترده آن در رسانه ها، بویرنیوز با تصاویر آرشیوی رسانه مرجع خبر اقدام به ارائه تحلیلی در این خصوص کرد( از اینجا بخوانید) و نسبت به ایجاد فضای خفقان و دلسردی در مجموعه اداری استان و به تبع آن رکود خدمات رسانی به مردم، هشدار داد.

در آن تحلیل که برگرفته از خبر اعتراض بخاطر اخلاق و رفتار یک مدیر در رسانه های استان بود، به این موضوع پرداختیم که در صورت صحت این موارد باید استانداری و دستگاه های نظارتی کهگیلویه و بویراحمد با قاطعیت تمام برخورد کند چرا که عادی شدن این دست اتفاقات در وهله اول حرمت کارمندان ادارات و سپس مردم را خدشه دار خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این نیز تعدادی افراد ناشناس به اتاق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای تیرانداری کرده بودند.

بدون شک این اتفاقات منشا و منبعی دارد که پس از اطلاع رسانی رسانه ها به عنوان چشم و گوش بینا و شنوای جامعه، باید در صدد رفع آن بود و اگر واقعا صحت ندارد نیز شفاف به اطلاع مردم برسد!

یکی از افتخارات ایران اسلامی که بارها رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرده اند، آزادی بیان است، رسانه ها محل بیان اعتراض و تبعیض هاست، اگر ما بعنوان رسانه بلند گوی ضعیف تر ها نباشیم پس وجود و حضور ما اصولاً چه فایده ای دارد؟

به نظر میرسد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بدون اینکه پاسخی مستند به این انتقادات دهد و پیرامون اخبار رسانه ها روشنگری کند، با شکایت از بویرنیوز و پیگیری آن توسط یک وکیل فقط به دنبال پاک کردن صورت مساله است.

بویرنیوز برای احقاق حق مردم استان، ایجاد فضای باز و امن اطلاع رسانی دقیق، صریح و بدون غرض و کینه، نقد منصفانه و البته بیان خدمات دستگاه ها و نظام به مردم هیچگاه و در مقابل هیچ تهدیدی کوتاه نخواهد آمد و کما فی السابق با قدرت تر از گذشته با رعایت مصالح جامعه، به روشنگری و اطلاع رسانی بدون سانسور می‌پردازیم.