شنبه 3 فروردین 1392 - 9:19

از اینکه احمدی‌نژاد رئیس جمهورم است، خجالت کشیدم / وضعم خوبه و نیازی به حقوق مجلس ندارم / ساکن منطقه ولنجک تهرانم / آجیل شب عید من تکمیل است، پسته هم می‌خرم

به گزارش بویرنیوز، به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس از افراد کوشا و پرتلاش کشور هستند و زندگی این افراد از جذابیت بالایی برای مردم برخوردار است، از همین‌رو به گفتگو با آقای حامد قادرمرزی‌ نماینده جوان مردم قروه در مجلس نهم و عضو کمیسیون عمران، پرداخته‌ایم، که شرح آن در ذیل آمده است.

* آقای قادرمرزی از اینکه وقت گذاشتید تا به سوالات ما پاسخ دهید متشکریم، لطفا مختصری از زندگی خودتان بگویید.

من حامد قادرمرزی در یک  شهریور 1358 در روستای علی‌آباد مشیر از توابع شهرستان دهگلان در استان کردستان به دنیا آمدم و تا پایان دوره راهنمایی در روستای قادرمرز زندگی گرده‌ام.

* اگر اجازه بدهید از وضعیت تحصیلی‌تان هم بپرسیم.

دوره کارشناسی‌ام را در رشته برنامه ریزی شهری در دانشگاه تبریز گذراندم، مدرک کارشناسی ارشد را در رشته برنامه‌ریزی توسعه روستایی از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کردم و در دی ماه سال 88 با معدل 18/08 در رشته برنامه‌ریزی روستایی در مقطع دکترای تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ‌التحصیل شدم.

* آقای قادرمرزی چه شد که وارد عرصه نمایندگی شدید؟

من با شناخت توانایی‌ها و تخصص خود و همینطور پیشنهاد دوستان وارد این عرصه شدم و 32،400 رای در انتخابات کسب کردم.

* لطفا از سوابق اجرایی خود برایمان بگویید؟

10 سال مشاور عالی بنیاد مسکن در 10 استان کشور، کارشناس ارشد شرکت مهندسین مشاور بوم نگار پارس از سال 83 تا 86 بودم و 25 طرح توسعه شهری و منطقه ای را هدایت و مدیریت کرده‌ام.

اکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان هستم اما به علت نداشتن وقت کافی، به عنوان راهنما و مشاور پایان‌نامه های دانشجویان همکاری دارم.

* بهترین روزتان در مجلس کدام روز است؟

شروع کار مجلس نهم در 7 خرداد 91 بهترین روز من در مجلس است که هر روز که می‌گذرد به این خاطره خوب خدشه‌ای وارد می‌شود!

* از کدام روز مجلس ناراحت هستید؟

روز استیضاح وزیر کار که جناب رئیس جمهور برای عقده ‌گشایی آمده بود بدترین روز مجلس نهم است، من در آن روز از اینکه احمدی‌نژاد رئیس جمهورم است، خجالت کشیدم.

* از مجلس چه مقدار حقوق می‌گیرید و آیا از آن راضی هستید؟

حقوق دریافتی من از مجلس 2300000 هزار تومان است اما این حقوق در شأن یک نماینده ملت نیست چرا که یک مدیر عامل و قاضی در کشور نزدیک 5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

هرچند من به این حقوق نیاز ندارم و فقط 5 ما یکبار حسابم را چک می‌کنم تا ببینم حقوقم واریز شده است یا نه!

* آقای قادرمرزی چند خواهر و برادر هستید؟

من 4 خواهر و 4 برادر دارم و خودم فرزند چهارم خانواده هستم.

* آقای قادرمرزی چند فرزند دارید؟

من یک دختر 3 سال و 6ماهه دارم.

* آقای قادرمرزی ساکن تهران هستید یا کردستان؟

من ساکن منطقه ولنجک تهران هستم.

 

* برای عید خود پسته می‌خرید؟

بله آجیل شب عید من تکمیل است، پسته هم می‌خرم.

* در ایام عید قصد مسافرت دارید؟

ایام عید را در کنار خانواده‌ام در قروه و دهگلان سپری ‌می‌کنم.

* آقای قادرمرزی ماشین دارید؟

مجلس پژو پارسی در اختیار ما گذاشته است، که هزینه بنزین و مخارج آن بر عهده خودمان است و ما راننده خودمانیم.

* بیشترین مطالبه مردم از شما به عنوان نماینده خودشان چیست؟

اشتغال و کمک‌های مالی بیشترین خواسته مردم از ماست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=27601
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سامان گفت:

    با سلام خدمت بویر نیور
    من زاده گهگلویه هستم و از شما انتظار دارم در شان مردم گهگلویه خبر بدهید این که می ایید و با یک نماینده مجلس تازه به دوران رسیده مصاحبه می کنید و ایشان با تمام بی شرمی این چنین سخن می گوید از خودتان نمی پرسید که نماینده مردم که در خانه ملت است وقتی می بیند مردم کشورشان در رنج و سختی تحریم های امپریالیسم به زحمت نان شب خود را می خورد با کمال پر رویی این چنین صجبت می کند با کدامین ارزش های انقلاب اسلامی و رفتارهای امام خمینی و امام خامنه ای که اصل ساده زیستی مسئولین کشور است تطابق دارد ایا خانه ملت محل زر اندوری است یا خدمت به محرومان وای به حال چنین مجلسی که چنین نماینده ای را درون خود می بیند و درمورد دکتر احمدی نژاد همین بس که با تمامی اختیارات و قدرت ذره ای به فکر خود و کسب ثروت نبوده به راستی چنین افرادی حق اظهار نظر به دکتر را ندارند در حالی که خود به اولین حقوق ملت دست درازی می کنند پس این همه گفته می شود شیوه ائمه اطهار و امام علی در حکمت داری اسلامی با کدامین رفتار چنین نماینده ای سازگار است.

    • شهروند گفت:

      با سلام
      دوستان اولا شما خودتان را ناراحت نکنید. بخشی از حرف های ایشان درست است به خصوص راجع به آقای احمدی نژاد که نیازی به توضیح نداره و ایشان صدسالی مملکت رو عقب انداختند و حالا مثل موش خزیدن تو سوراخ و خبری نیست ازشان. راجع به خود این نماینده هم ما از نزدیک ایشان را از زمان دانشگاه می شناسیم و اندازه ایشان درس خوندیم و فردی بسیار مثبت و خاکی هستند.منظورش این هست که برای خدمت به مردم منطقه اشان آمده مجلس نه برای پول. در نهایت بازهم راجع به ایشان که بعد از مجلسی شدن مثل خیلی از دیگر مجلسی ها خودشان را گم کردند و البته اینطور هم که می گن نیست و نماینده ها از حقوق شان نمی خورند و از جاهای دیگه چرا. بماند و قضاوت شان با قاضی جهان خدای مهربان است.

  2. محمد رضا گفت:

    تو نخری … تو نخوری …. کی بخره… کی بخوره…. پاتو گذاشتی سر دوش ملت و رفتی بالا حالا داری ناز میکنی؟ هر بالا رفتنی افتادنی هم داره … مواظب سرت باش وقتی سقوط میکنی….
    از قدیم گفتن: نه سواره از پیاده خبر داره نه سیر از گرسنه….

  3. اصلاح گفت:

    چرا کامنت های مارا برداشتید

  4. دنا گفت:

    دهنش بو شیر میده

  5. هادی جهان زاده طرقبه گفت:

    آقای قادرمرزی
    من به عنوان یک هموطن ،درموردکوته فکری ودرک نکردن مسائل وحقارت اخلاقی وذهنی شماواقعااحساس خجالت وشرم می کنم.کسی که خودرانماینده ی مردم قهرمان ومقاوم آن خطه ازمرزوبوم کشوربزرگ ایران می داندنبایداینقدردرجهالت اخلاقی وفکری باشد.شماحمایت های رهبری معززانقلاب اسلامی ازدولت نهم ودهم واین همه پیشرفت وآبادانی وبه خصوص درخطه وحوزه ی خویش رانمی بینیدوچون کبک سردرگریبان برف ناآگاهی برده اید.بنده متاسفم که بایدوقت خویش رابه پاسخگوئی به استضعاف فکری یک هموطن مثلاتحصیل کرده مصروف کنم ولی چون ذکات علم وآگاهی نشرآن است شمارابه عقلانیت ودرایت وبصیرت دینی وسیاسی فرامی خوانم و…فذکران الذکرتنفع المومنین.

  6. سید آقا گفت:

    آقای به اصطلاح نماینده لطفا”بفرمایید این همه ثروت را از کجا بدست آوردی مگه غیر این است به قول محمدرضا در کامنت بالا با پا گذاشتن بردوش مردم به این مقام رسیدی وهم اکنون داری با غرور هرچه تمام به این ثروت ومکنت می بالی مطمئن باش این مردم هم به داشتن چنین نماینده ای خجالت می کشند پس لطف کن این ارزش واعتبار رای مردم را زیر سئوال نبر این مردم بخاطر سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادند نه به جنابعالی

  7. محسن گفت:

    ما هم ازداشتن چنین نماینده ای اظهارتاسف می نماییم

    • حسین گفت:

      واقعا متاسفم که شما دکتر قادرمرزی را نمی شناسید و اینگونه مثلا دارید قضاوت می کنید. این اقا استاد دانشگاه است.. متخصص شهرسازی ست.  من هم دانشگاهی ایشان بودم. انسان بسیار شریف . صادق و درستکاری است. ایشان قبل از نمایندگی استاد دانشگاه بودند و شرکت شهرسازی داشتند. درآمد شان حداقل حداقل پنج شش برابر نمایندگی بود. چرا عادت کردید دروغ بشنوید. یعنی واقعا یک استاد دانشگاه نمی تواند یک کیلو پسته بخرد. ایشان دارند صادقانه می گویند که می تواند پسته برای شب عید بخرد. آقای خاوری لباس کهنه می پوشید ولی 3000 میلیارد پول کشور رو دزدید. مرتضوی رفیق فابریک احمدی نژاد چند صد میلیارد تو تامین اجتماعی فساد کرد. پرونده بیمه و … رحیمی معاون اول ساده زیست رو که همه می دانند.  آقای دکتر گفته پول دو کیلو پسته دارم. شما اینگونه قضاوت می کنید.  جای خجالت داره. چقدر شما فریب خورده و کم بصیرت هستید. به خدا باید دست انسانهای صادقی مثل دکتر قادرمرزی را بوسید. 

      • علی عیسی زاده گفت:

        درود بر حسین. من دکتر قادرمرزی را می شناسم.  ایشان دقیقا همانطور ی هستند که  حسین گفت. صادق.  درستکار و جسور. ایشان یک فرد انقلابی و ولايتمدار هستند.  درود بر دکتر قادرمرزی

        • حسین گفت:

          چرا نظر من را حذف کردید. بگید فقط نظر مخالفان دکتر قادرمرزی را رو سایت می گذاریم که مرد هم اذیت نشوند.احمدی نژاد ی های بی جنبه

      • عابدین حمیدی گفت:

        من هم دکتر قادرمرزی را به خوبی می شناسم
        انسان شریف نترس و بی حاشیه است و مطمئنم که دزد هم نیست و سابقش پاکه

  8. شمس گفت:

    درود بر تو‌جناب دکتر قادرمرزی کاش همه مسعولین هم مثل شما صادق بودند

  9. عه دنان گفت:

    من دکترقادرمرزی رابه خوبی میشناسم ،مشکل ایشان این است ک مثل  بقیه ی مسعولین دروغگو وبیت المال خورنیست واقایونی ک دکترونمیشناسیدواشنایی کاملی درموردش نداریدلطفازودقضاوت نکنیددکترقادرمرزی ازخونواده والاوفوق العاده حلال خوربیرون اومده بایددیت همچین ادمیوروزی هزارباربوسید

دیدگاه شما