یکشنبه 26 فروردین 1397 - 11:45

ابعاد پنهان انتقادهای عدل هاشمی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ماجرای رفاقت دیرینه عدل هاشمی با استاندار!(+نظر مردم)

گروه سیاسی- در روزهای اخیر شاهد انتقادات تند و خارج از عرف عدل هاشمی پور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

به گزارش بویرنیوز، نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در روزهای اخیر ابتدا در همایش شهدای چارو سا و سپس در جشن ایل بهمئ به انتقادات تند و خارج از عرف این جلسات به استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.(از اینجا بخوانید/ جدال فرماندار کهگیلویه و عدل هاشمی/تنش در جشن ایل بهمئی/کنایه تحقیر آمیز مدیر نظارت بر طرح های عمرانی نفت کشور به عدل هاشمی!/حمله مجدد هاشمی به استاندار / نماینده کهگیلویه خطاب به استاندار؛ خودتو جمع کن/ یادته جلوی در اتاقم التماس میکردی؟ )

اگرچه در این انتقادات که البته ناشیانه و مبتدی بیان شد به خواسته های مردمی و لزوم خدمات رسانی به کهگیلویه بزرگ پرداخته اما با توجه به نوع و محل انتقادات گویا این عصبانیت نماینده کهگیلویه دلایل پشت پرده ای دارد:

*عدل هاشمی پور جزو اولین نمایندگانی بود که موقع انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد موضع حمایتی جدی به خود گرفت و با دوست قدیمی خواندن استاندار حتی به نوعی انتصاب استاندار را به خود نیز ربط داد، او در اظهار نظری از توان و شایستگی احمدی دفاع کرد.

* عدم انتصاب معاونی از حوزه انتخابیه نماینده کهگیلویه ورق را برگرداند،  حالا مردم میگویند مگر دوستی و پیشنهاد هاشمی پور استاندار را به اینجا نیاورده پس چرا معاونی از حوزه ما نیست؟ و نماینده کهگیلویه نیز که خود را بازنده ماجرا دیده دست به کار شد و از هر تریبونی که اتفاقاً مناسبتی هم با سیاست نداشت شروع به انتقاد تند و تیز کرد، گویی دوستی دیرینه یکباره رنگ دشمنی و کینه کهنه به خود گرفت!، استانداری که مورد حمایت هاشمی بود حالا متهم به بی توجهی و عدم کارآمدی شده است.

* اگرچه احمدی اولین سفرهای خود و معاون عمرانی اش را برای کهگیلویه گذاشت تا از مشکلات این حوزه مطلع شود و اتفاقا در یک سفر شب را نیز در آن شهرستان سپری کرد اما از سوی عدل هاشمی متهم به بی توجهی به این شهرستان و حضور کوتاه، بی فایده و نمایشی شد.

* گویا نماینده کهگیلویه عزل و نصب ها را مهم تر میداند و شاید عدم انتصاب مهره هایش را رنگ باختن اظهار نظرهای قبلی در مورد استاندار میبیند و چاره را در حمله به احمدی میبیند.

*استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در دفاع انتصاباتش، مبنای آنها را تخصص و تعهد، همراهی با سیاست های دولت و عدم قومیت گرایی و نگاه منطقه ای عنوان کرده و البته پیش از این نیز به واسطه انتصابات مورد نقد تند رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیز قرار گرفته است.

* در نظرسنجی بویرنیوز نیز مشخص شد اکثر مردم معتقدند در این جدال حق با استاندار است.

به گزارش بویرنیوز، مردم از نمایندگان عزل و نصب انتظار ندارند چرا که وظیفه آنها چیز دیگری است، قانونگذاری، رایزنی برای جذب اعتبارات، هموار کردن مسیر توسعه و تحقق وعده های خوش آب و رنگ انتخاباتی از جمله خواسته های به حق مردم است که باید پاسخ داده شود.

اگر نقدی می‌شود باید منصفانه و در مسیر اصلاح، توسعه و بهبود وضعیت مردم باشد و نه اهداف باندی و جناحی چرا که دیر یا زود ماهیت ذات عملکردها برای مردم روشن خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=275928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای هاشمی بهتره به جای پیگیری انتصابات کهگیلویه رو سر و سامان بده

  2. رضایی گفت:

    عدل هاشمی دنبال مدیر کلی راه و شهرسازی هست و استاندار هم بایست متوجه شود که مدیری که مد نظر عدل هست فقط چهره ای اصلاحطلبنما دارد و طرفدار روحانی هم نبوده چون با عدل شبانه برای رئیسی فعالیت چشمگیر داشته.و عدل هم با توجه به اینکه از مدیران کل فعلا کهگیلویه ای نداریم بخواهد از این ترفند استفاده کند و فردی را که قبلا تمایل به اصلاحات داشته ولی در ظرف این 12سال طرفداری از دولت تدبیر و امید و اصلاحات نداشته و طرفدار پر و پا قرص عدل و بزرگواری و رئیسی بوده و شاید استاندار هم به مثابه موسی خادمی گول عدل را بخورد بایست نمایندگان همراه دولت آقایان زارعی و تاجگردون متوجه عملکرد استاندار باشند که کهگیلویه پر از نیروی تحصیلکرده و متخصص و همراه دولت میباشد نه گزینه مورد نظر عدل هاشمی بشود مدیر کل راه و شهرسازی که به هیچ عنوان نه طرفدار دولت هست و نخواهد بود.

  3. ناشناس گفت:

    حق با استاندار محترم است

  4. زنده باد اصلاحات گفت:

    دکتر احمدی مورد حمایت اصلاح طلبان است غوغا سالاری و شانتاژ عدل و دارودسته اش راه به جایی نمی برد

  5. امید گفت:

    واقعا این استاندار در مدت که در این استان بوده چه کاری انجام داده . به قولی برای استانداری یه کم رونگ.نه برای شهر یاسوج ونه برای کهگیلویه هیچ کاری انجام نداده . ومن طرفدار دولت اصلاحات هستم ولی حق با اقای هاشمی است

  6. قلم حقیقت گفت:

    خادمی در انتخابات پشت پرده حامی عدل بود باید ازاو تعریف وتمجید کند…آخ برای اصلاح طلبان بی صاحب کهگیلویه….

  7. قلم حقیقت گفت:

    خادمی درانتخابات به اصلاح طلبان پشت کرد تا عدل پیروز شود درروستای محل تولد وخانه پدری خادمی اصلاح صلبان وعدل چند رای داشتند؟باید عدل ازخادمی حمایت کند…آخ وبخت اصلاح طلبان کهگیلویه که یا چپ عدلی اند یا چپ بزرگواری؟لاهوتی ومنطقیان پاسخگو باشید…..

دیدگاه شما