چاپ این برگه

جدال فرماندار کهگیلویه و عدل هاشمی/تنش در جشن ایل بهمئی/کنایه تحقیر آمیز مدیر نظارت بر طرح های عمرانی نفت کشور به عدل هاشمی!/حمله مجدد هاشمی به استاندار

گروه سیاسی- تنش در جشن بزرگ ایل بهمئی/ترک جلسه توسط نماینده کهکیلویه بزرگ و نماینده ایذه و باغ ملک/ناتمام ماندن سخنان فرماندار کهگیلویه/امیریان مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی نفت کشور:آقای هاشمی پور اول فارسی صحبت کردن را یاد بگیرید بعد از من درخواست داشته باشید.

به گزارش بوير نیوز، جشن بزرگ ایل بهمئی با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک و محسن امیریان مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کشور و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در شهر دیشموک برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در این مراسم گفت: بعنوان نماینده دولت باید ازدولت دفاع نماییم میخواهم بگویم دولت دردها را بلد هست و پروژه ها هرگز تعطیل نشد چه در دوره استانداری دکترخادمی و چه در دوره دکتر احمدی.

وی گفت: اولین سفر آقای استاندار به دیشموک بود، مشکل اصلی دیشموک آب شرب هست ما در کوتاه مدت یک میلیارد اعتبار داریم که آب این شهر تامین شود، یکی از مشکلات دیشموک جاده ها هستند که دو محور این اعتباردارد.

پوزش ادامه داد: بنابراین اینگونه نیست که دولت بیخیال باشد، آقای هاشمي کاش از ما سوال میکردید در خصوص کند شدن پروژه گاز اما وظیفه نماینده قانونگذاری است انتظار داشتیم کدورتی که بین نماینده و دولت درسطح استان وجود داشت جایی دیگر مطرح میکرد، نه اینکه پشت تریبون!(اشاره به همایش شهدا در شهر چاروسا که عدل هاشمی سخنان تندی را علیه استاندار بیان کرد/ از اینجا بخوانید)

پوزش بابیان اینکه من از دولت دفاع میکنم اما نمی ترسم و دل و جراتش و دارم و شهامت و دارم که همین الان حکم من را لغو کند.

مگر همین آقای زنگنه وزیر دولت تدبیر نیست؟؟زنگنه وزیرهمین دولت هست که احترام نماینده را دارد.(اشاره به انتقادهای عدل هاشمی از دولت)

به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛ درحین سخنرانی فرماندار شهرستان کهگیلویه عدل هاشمی پور  به سمت جایگاه رفت و نامه ای را در آورد ونشان فرماندار داد و گفت : این نامه را کی نوشته و این  تدبیر و امید یعنی چه ؟ بابا ازچه می ترسید و فرماندار گفت :من از هیچی نمی ترسم و تنش ایجاد شده باعث نا تمام شدن جلسه گردید.

گفتنی است پس از آمدن هاشمی بسمت جایگاه مهم سخنرانی فرماندار فضای همایش متشنج و فرماندار با بیان اینکه ادامه صحبت بنظر فایده ای ندارد جلسه متشنج و عدل هاشمی پور نیز همایش را ترک کرد.

محسن امیریان مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کشور هم در این جلسه در جواب سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:آقای هاشمی پور شما اول فارسی صحبت کردن را بلد کنید بعد از من درخواست داشته باشید.

تکرار حملات هاشمی پور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد: از آن گوشه دنیا اومدی میخواهی برای من واستان من تصمیم بگیری؟

نماینده کهگیلویه بزرگ در این همایش با قدردانی از دست اندرکان همایش وخاصه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هم چنین تشکر ویژه از دکترخادمی داشتند که به گفتی عدل هاشمی پور با همکاری این نماینده تصمیمات و اقدامات کلانی درمجلس شورای اسلامی داشته اند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ درادامه ضمن آرزوی اینکه این همایش بدون حاشیه باشد و خروجی آن برای مردم عملیاتی شود.

عدل هاشمی بابیان اینکه مردم قدردان زحمات هستندازفرسودگی و خستگی مدیران ناامید هستند اما از رهبری صادقانه حمایت می کنند.

اگرمیخواهیم کار اساسی در دیشموک انجام دهیم باید نسبت به جاده ها کار اساسی انجام دهیم .

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت:مردم دیشموک در زندان هستندازهرطرف دربن بست هستند.

عدل هاشمی پور بااشاره به ناتوانی وزرات راه و شهرسازی و اداره کل آن دراستان نسبت به جاده های دیشموک از نامه نگاری های خود وخادمی نماینده مردم ایذه بازنگنه وزیرنفت در طی دوسال گذشته خبرداد.

عدل هاشمی پور با اشاره به نامه نگاری های خود با وزیر نفت گفت: هیچکس من را در این نامه نوشتن ها مجبور نکرد مگر و جدانم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ درادامه باتشکراز بزرگواری بخاطرتلاش های صورت گرفته درزمینه گازرسانی به دیشموک گفت :مردم شمادید که کار انجام شد و سفره این را به روستا ها هم خواهیم رساند و منتی ندارم ودراین پروژه همه بخش ها را مدیریت کردیم و تمام دولت ها خدمات داشتند اما همه به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

هاشمی پور در بخشی دیگر ازسخنان خودبه استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمله کردو گفت:از اون گوشه دنیا اومدی  میخواهی برای من واستان من تصمیم بگیری؟

اگرمیگویم ازنیروهای من استفاده کنید میگم از اصلاح طلبان معتدل استفاده کنید چرابرنمی تابید البته عده ای درحوزه من خودشیرینی میکنند.

من نماینده مردم هستم وتقریبا۶۰هزارنفربه من رای دادند.