چاپ این برگه

روایت دادستان مرکز استان از یک موضوع امنیتی تازه در کهگیلویه و بویراحمد

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کم آبی به موضوع امنیتی در استان تبدیل شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، مهرداد کرمی ظهر امروز در  نشست مشترک با مدیرعامل و  جمعی از  کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت کار دستگاه های خدمات‌رسان اظهار کرد: جنس کار آب و فاضلاب و چالش‌های پیش روی این دستگاه می‌طلبد که از این دستگاه حمایت شود.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  کار خدمات‌رسانی  به خصوص در حوزه آب و فاضلاب  طاقت‌فرسا است، عنوان کرد:  آب و فاضلاب استان نشان داده است که به رغم همه مشکلات و  چالش‌های پیش رو از عهده وظائف خود برآمده است.

کرمی با بیان اینکه موضوع آب و مسائل مرتبط با کم آبی و خشکسالی باعث شده موضوع آب به موضوعی امنیتی و حساس در استان تبدیل شود، تصریح کرد: به همین دلیل دستگاه قضا وظیفه خود می‌داند که با تمام توان در کنار آب و فاضلاب باشد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همچنان در جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز کار خود را ادامه دهد و  دستگاه قضایی نیز در این زمینه نیز از آبفای استان حمایت خواهد کرد.

عزم جدی آبفای استان در جمع‌آوری تخلفات آب

در ادامه سید علی لدنی‌نژاد با اشاره به تنش آبی و مشکلات پیش روی آبفای استان اظهار کرد: دستگاه قضایی همواره در کنار آب و فاضلاب استان بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تقدیر از همکاری بی‌شائبه و جدی دستگاه قضا در  زمینه اجرای سریع احکام متخلفان انشعاب غیرمجاز  عنوان کرد:  بخش زیادی از زحمات جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز که تعداد آنها طی چهار سال اخیر از 17 هزار  فقره گذشت، بر دوش دستگاه قضای استان بود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی تخلفات آب و فاضلاب حواشی و تبعات زیادی  برای آب و فاضلاب به همراه داشته است، عنوان کرد:  آب و فاضلاب  عزم خود را برای جمع‌آوری  تمامی انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه تنش آبی و کمبود آب شرب در شهرهای استان، ضرورت مبارزه با پدید شوم انشعابات غیرمجاز را بیشتر  کرده است، عنوان کرد: در این مسیر نیازمند ادامه همکاری  دستگاه قضایی هستیم.