چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 8:00

معرفی جدیدترین قابلیت اینستاگرام

مجله بویرنیوز- اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی به نام “Nametags” است که به کاربر اجازه می دهد تا تصویری از خود را در صفحه خود قرار دهد تا دیگر کابران به وسیله اسکن آن بتوانند او را دنبال کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام “Nametags” است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تصویری از خود را در صفحه خود قرار دهد تا دیگر کاربران به وسیله اسکن آن بتوانند او را دنبال کنند.

ماه گذشته برخی از شرکت های فناوری توانسته بودند نام این قابلیت را از طریق فایل APK اینستاگرام متوجه شوند اما روز گذشته کاربری به نام “Genady ” با قرار دادن اسکرین شات هایی از کاربرد آن پرده برداشت.

“Nametags” که قابلیتی کپی شده از روی نرم افزار اسنپ چت است، می تواند پیدا کردن افراد را در اینستاگرام آسان تر کند، به طوری که کاربر به جای تایپ نام کاربری و جست و جو، می تواند تنها به وسیله دوربین گوشی خود، شخص مورد نظر را دنبال کند. به همین ترتیب شرکت های تجاری و ستارگان رسانه های اجتماعی می توانند Nametag خود را در شبکه های اجتماعی دیگر ارسال و یا حتی از آنها روی پوسترها و مدارک استفاده کنند تا دیگر کاربران بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=275533
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما