شنبه 18 فروردین 1397 - 1:17

سخنان نماینده بویراحمد درباره استاندار، وعده به مردم تنگ سرخ

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از پیش بینی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ۹۷ برای تسریع در روند عملیات اجرایی سد تنگ سرخ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد اظهار داشت: از هیچ تلاشی برای اختصاص اعتبار با هدف تسریع در روند عملیات اجرایی سد تنگ سرخ از محل‌های مختلف دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم تنگ سرخ امروز با هدف استقبال از مسئولان به جلوی محل کارگاه سد تنگ سرخ آمدند، عنوان کرد: مردم خوب تنگ سرخ امروز مایه آبروی من شدند و این مردم از بهترین مردمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

زارعی احداث سد تنگ سرخ را بزرگترین پروژه در دست اجرا در کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: علی محمد احمدی در مدت کوتاهی که در استان بوده نشان داده کار و فعالیت برای توسعه از هر موضوعی برایش مهمتر است و در این زمینه شناخت خوبی از تک تک پروژه‌های عمرانی در دست اجرا دارد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس ‌‌خواستار پرداخت مطالبات کشاورزان، باغداران و اهالی روستاهای مختلف منطقه تنگ سرخ شد و گفت: در این زمینه پیگر بوده‌ام و قول می‌دهم تا محقق شدن موضوع از هیچ کوششی دریغ نکنم.

زارعی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنم در کمترین زمان ممکن وضعیت تملک اراضی و باغات تنگ سرخ تعیین تکلیف و مطالبات کشاورزان پرداخت شود، ادامه داد: با احداث سد تنگ سرخ آب شرب، صنعت و کشاورزی بخش زیادی از شهرستان بویراحمد تامین می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274806
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهربان گفت:

    دست اقای تاجگردون درد نکند.خداوکیلی اسناد را منتشر کنید ببینید چطور بودجه هفتصد میلیونی یهویی ۱۵میلیارد شد .همت تاجگردون را بنازم

  2. ناشناس گفت:

    حاجی خسته نباشید
    امیر کبیر انقلاب نخسه

دیدگاه شما