پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 9:23

راه حل رئیس اتاق بازرگانی یاسوج برای ترغیب مردم به استفاده از کالای ایرانی

🔹گروه اقتصادی- مجموعه اقتصادی استان، متشکل از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

🔹 به گزارش بوير نیوز، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این نشست با ابراز خرسندی از نام گذاری سال 1397 به نام “حمایت از کالای ایرانی” توسط مقام معظم رهبری، افزود: خدا را شاکریم که امسال، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است چرا که این موضوع سال های سال است که دغدغه ی همه ی بخش های مختلف دولتی و خصوصی و ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی است.

🔹 کیانی پور ادامه داد: این خرسندی از این بابت است که بدون شک حمایت از کالای داخلی، اشتغال، رفاه و سرمایه گذاری را برای ملت شریف ایران در پی خواهد داشت.

🔹 رئیس اتاق یاسوج در ادامه ی این نشست با اشاره به ذائقه ی مصرف کنندگان ایرانی در سالهای اخیر، افزود: در سالهای گذشته گسستی عمیق میان ذائقه ی شهروندان ایرانی و محصولات تولید داخل بوجود آمده است که متاسفانه شاهد این هستیم که هرساله این گسست در حال گسترده تر شدن است.

🔹 کیانی پور بیان کرد: ضروری است که با یک همکاری دو جانبه میان تولیدکنندگان و حمایت های دولتی این اختلاف و گسست را از میان برد، باید تلاش کنیم با تولید کالاهای با کیفیت و معرفی و نشاندن مزه ی کالاهای ایرانی در ذائقه ی شهروندان خودمان، آنها را به سمت خرید این کالاها بکشانیم.

🔹 رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اظهار کرد: برش استانی شعار حمایت از کالای ایرانی نیز این است که از ظرفیت ها و تولیدات داخلی استان به نحو احسن استفاده کنیم. به عنوان مثال در لیست های خرید پروژه های دولتی به جای محصولات خارجی و غیر استانی، در صورت تولید آن محصول در استان و به شرط کیفیت و قیمت مناسب، لزوما خرید کالاها و تولیدات استانی آورده شود. امری که در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالهای گذشته به تصویب رسید اما آنطور که باید، عملیاتی نشد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما