دوشنبه 20 فروردین 1397 - 8:00

راز و رمز خط چشم های «احلام شامسی» از زبان گریمورش

مجله بویرنیوز- میک آپ و آرایش أحلام شامسی خواننده ی معروف اماراتی در چند سال اخیر تغییرات رو به پیشرفتی داشته است. میک آپ به روز و ترکیب جالب رنگ ها در گریم او قابل توجه است. در یکی از برنامه های فصل گذشته ی (اراب آیدل) احلام شامسی گریمور خود را معرفی کرد. او خانم «معصومه هاشم» و اهل بحرین است. آنها از یک سال پیش با هم همکاری می کنند.

 

رازهای آرایش احلام از زبان معصومه هاشم

معصومه هاشم می گوید در آرایش احلام تمرکز من روی چشم ها است. مژه های پر پشت و خط چشم (آیلاینر) کشیده, بلند و بیرون از چشم از مهمترین شاخصه های این آرایش به شمار می روند, در حالیکه آرایش در قسمت دهان و لب کمرنگ تر می شود و از رژ لب های کمرنگ و مات استفاده می کنم. دلیل این موضوع چشم های کوچک احلام است. با این راه حل ساده چشم های احلام درشت تر به نظر می آیند و بیشتر به چشم می خورند. البته هر از چندگاهی برای تنوع دادن به آرایش او از رژ لب های پر رنگ هم استفاده می کنم.

 

وقتی خط چشم احلام سوژه ی کاربران شد

شاید خط چشم های بلند, کشیده و تیره ی احلام بتوانند چشم های او را درشت تر نشان دهند. اما همین چندماه پیش بود که افراط گریمور او در کشیدن خط چشم موجی از تمسخر و استهزاء را در فضای مجازی برانگیخت. احلام که با خط چشم بسیار پررنگی در برنامه ی (ذا فویس) شبکه ی MBC حاضر شده بود با واکنش جالب کاربران فضای مجازی مواجه شد. یکی از کاربران در این باره نوشت:

” قسم می خورم احلام به درد فیلم های ژانر وحشت می خوره, خط چشم هایش بسیار ترسناک است.”

یکی دیگر از کاربران گفت:

” شکل و قیافه ی احلام چرا این شکلی شده؟! به خدا می خوام بلند شم تلویزیون رو بشکنم.”

و یکی دیگر از اظهار نظرهای جالب این بود:

” فکر کنم به جای خط چشم یه گور خر بالای چشم هاش کشیده اند…”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274685
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما