چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 0:24

ایراد مهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد که عدل هاشمی برملا کرد!/ بی توجهی احمدی به اولین دستور رئیس جمهور (+فیلم)

گروه سیاسی – نماینده شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه و بویراحمد ایراد مهمی به استاندار گرفت که بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی‌پور در نشست با برخی از مردم شهرستان لنده گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اگر قرار است در این استان خدمت کند باید بال پروازی خود را بشکند و در استان ساکن شود.

این گفته های هاشمی پور از آنجا بسیار حائز اهمیت است چرا که استاندار به جزئی ترین مسائل مدیران بشدت خرده می گیرد و خود را مدیر حساسی جلوه می دهد اما خود مدیر پروازی است!

ماجرای مدیران پروازی البته در کشور مسبوق به سابقه است تا جایی که احمدی نژاد در سال 89 و در دور دوم ریاست جمهوری خود با انتقاد از پديده مديران پروازي گفته بود “: اگر خوب به اين مقوله توجه كنيم اين توهين به ملت است.”

اسفند 95 هم در پی آتش سوزی پتروشیمی بندر ماهشهر چند تن از نمایندگان از جمله مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر و داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بشدت از مدیران پروازی انتقاد کرده بودند و با بیان نکاتی از جمله بی تفاوتی مدیران پروازی و عدم توانایی در کنترل بحران و تشدید ان خواستار رسیدگی جدی به این مقوله شدند.

بارها البته در مجلس بحث مدیران پروازی مطرح شده است ولی تاکنون نتیجه خاصی نداشته است.

کمتر از یکسال قبل حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم و در جمع هیات دولت گفت: از استانداران می خواهم که هر کس می رود وارد استانی می شود، به کماله وارد استان شود یعنی نیم از بار و بنه در استان دیگری نباشد، زن و فرزند و زندگی همه در همان استان باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر همه بار و بنه را بستیم و به استان رفتیم، معلوم است که از همه جا دل کندیم و برای خدمتگذاری کامل به استان رفته ایم.

اما در کهگیلویه و بویراحمد وضع فرق می کند؛ در زمان حضور سید موسی خادمی در راس استانداری وی نیز پروازی بود اما هرگز این موضوع باعث انتقاد نمایندگان و مسئولان نشد و بجز در چند گزارش آنهم از سوی برخی رسانه ها، از کنار این ماجرا براحتی گذشته شد.

حالا داستان احمدی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد که هر چند وقت یکبار معمولا مدیری را بطور خاص مورد نوازش قرار می دهد، با صحبت های عدل هاشمی پور و این حاشیه تازه، احتمالا جدی تر خواهد بود.

بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد با متوجه شدن پروازی بودن استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های اجتماعی از استاندار می پرسند که چطور احمدی می خواهد با این وضعیت تمام و کمال وقت و تمرکز خود را به استان معطوف کند.

احمدی آیا محیط کهگیلویه و بویراحمد را مناسب زندگی نمی داند و حتی برنامه ای هم برای تغییر این وضع ندارد!؟

برخی با معتقدند نمایندگان باید از استاندار بخواهند ساکن استان باشد و برخی دیگر معتقدند بی توجهی احمدی به دستور رئیس جمهور به استاندار را باید به گوش دولتمردان رساند.

حال باید دید استاندار کهگیلویه و بویراحمد چطور پاسخ افکار عمومی و البته نماینده پروازی کهگیلویه را خواهد داد، نماینده ای که البته پروازی بودنش با توجه به شغلش خیلی اهمیت ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274562
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    مگه علی پوزش فرماندار کهگیلویه ساکن یاسوج نیست؟ تا به حال هیچ کسی به این موصوع حتی اشاره هم نکرده است. خانه از پای بست ویران است عزیز

  2. دارابی گفت:

    …. دلش برای استان نمی سوزه

    یه پست بدن دوستانش میگه استاندار اصلا نیاد استان😄😄😄😄😄

  3. ... گفت:

    اقای احمدی با خانمش مقیم استان هستند

    پسر بزرگش الان در حال انجام خدمت سربازی هست و دومی هم دانشجو

    جناب اقای عدل هاشمی اطلاعاتت کامل بکن

  4. ناشناس گفت:

    دلیلی نمی شود شاید موقعیتش برای خانوادش جور نشده باشه. دلایل اقای هاشمی واهی و پوچ می باشد.

  5. ناشناس گفت:

    این استان جای زندگی برای بعضی ها نیست وبه آن اهمیتی نمی دهند.

  6. سلام
    باید همه جوانب رادرنظر بگیریم با اطلاعات کامل صحبت کنیم البته هرمسئول پروازی را نفی میکنیم چون بی احترامی به مردم است بنابراین هرکس درهر استانی مسئولیت داشته باشد باید درهمان استان مسقر باشد

دیدگاه شما