شنبه 11 فروردین 1397 - 14:36

موج جدید انتقادات عدل هاشمی پور از احمدی/ استاندار پروازی نمی‌خواهیم!

نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اگر قرار است در این استان خدمت کند باید بال پروازی خود را بشکند و در استان ساکن شود.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی‌پور در نشست با برخی از مردم شهرستان لنده اظهار داشت: هم اکنون 14 مدیر پروازی در شهرستان لنده وجود دارد که من این را به جد پیگیری می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌های محروم با برگزاری همایش توسعه پیدا نمی‌کنند، عنوان کرد: به طور حتم مطالبه گری و چانه زنی در جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در توسعه بی بدیل است.

وی با بیان اینکه در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله و مماشات نداریم، ابراز کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام “حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری کردند که باید دولت، مجلس و سایر قوا و نهادهای دیگر برای تحقق این دغدغه به حق حضرت آقا تلاش کنند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه راهسازی از جمله اتصال لنده به جاده اصفهان، جایزان-لیکک، تشان به لنده و لنده به قلعه رئیسی افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث پتروشیمی دهدشت، بهره برداری از سیمان سپو، معدن فسفات چرام، گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی و روستاهای مسیر، آبرسانی به 4 شهر و …از جمله کارهای انجام شده در چند سال اخیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام خواستار استفاده از ظرفیت نیروی انسانی نخبگان این شهرستان‌های در مدیریت‌های استانی شد و گفت: نماینده عالی دولت فارغ از گرایش‌های سیاسی از نخبگان این حوزه استفاده کند./ تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=274444
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. .... گفت:

    برید با این استاندار صحبت کنید سهم عدل را بده، هر وقت به این سایت های این استان مراجعه میکنم حاج عدل مشغول انتقاده بخاطر نگرفتن سهمش از تقسیم غنایم، حاج عدل شرافتا یه اصول گرای تندرو مثل خودت رییس جمهور یا استاندار بود به اصلاح طلب یا میانه رو پست میدادی؟ یا همه رووتبعید میکردی، استاندار برای جلسه با معاون رییس جمهور یا وزیر به کجا پرواز کنه، برو به رحمانی فضلی و جهانگیری بگو جلساتشو در یاسوج برگزار کنه، فکر نکنم استاندار هم مایل باشه هر روز با این هواپیماهای از رده خارج برای شرکت در جلسه به تهران سفر کند، توصیه میکنم تمام پلهای پشت سرت رو خراب نکن، زمین و زمان فهمیدن دنبال گرفتن سهمت هستی تا در انتخابات اینده این افراد با شما مخالفت نکنند، تو که پول زیاد داری، نفری چند میلیارد بهشون پول بده بجای پست، هدف از مدیر شدن هم ثروت اندوزیه با جان و دل ازت حمایت میکنند

    • حسینی گفت:

      . تو چرا ناراحت میشی همه میدانند که هاشمی خواسته اش منطقی است چرا متعصبانه نظر میدی . درود بر هاشمی .

دیدگاه شما