چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 18:04

ضرورت راه اندازی مجدد فرودگاه یاسوج/راه کار توسعه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)

سی و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، امروز سی و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور اعضای شورا در سالن جلسات اتاق یاسوج برگزار گردید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در ابتدای این نشست با قدردانی از حضور و همراهی اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در تمامی جلسات سال ۹۶، اظهار کرد: به واسطه یکسال تلاش همه جانبه اعضای شورای گفت و گو، چه مدیران دولتی و قوه قضائیه و چه نمایندگان بخش خصوصی گام های خوبی در جهت بهبود شرایط اقتصادی کاهش نرخ بیکاری وافزایش تولید و اشتغال برداشته شده است.

جبار کیانی پور در ادامه این نشست افزود: در راستای توسعه استان بخش خصوصی درخواست دارد که هرچه سریعتر پرواز تهران به یاسوج و بلعکس  هرچه سریعتر راه اندازی شود چرا که فرودگاه و جابجایی هوایی یکی از محرکه های مهم استان برای توسعه اقتصادی است.

کیانی پور نقش توسعه حمل و نقل در تحقق صادرات غیر نفتی استان را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار توجه به توسعه حمل و نقل فرودگاهی در استان شد.

وی ادامه داد: تقاضا داریم تقویم جلسات شورای گفت و گو در ابتدای سال مشخص شود تا ما در بخش خصوصی و دستگاه های دولتی با آمادگی کامل و با دستورکارهایی که از ابتدا تعیین شده اند در این نشست ها حضور پیدا کنیم، تا در فاصله های زمانی مشخص شده، اطلاعات، پیشنهادات و راهکارهای اساسی و کاملی را در این نشست آماده کرده و  ارائه دهیم، چرا که برنامه ریزی مناسب در این حوزه لازم است و رویکرد جلسات نیز باید به شکلی باشد که پرشورتر از گذشته فعالیت شود.

کیانی پور در ادامه این نشست بیان کرد: توسعه هدفمند اشتغال روستایی و بهره گیری اصولی از تسهیلات اشتغالزایی به کاهش مهاجرت به شهرها کمک می کند.

رئیس اتاق یاسوج افزود: با تحقق نظارت و توزیع صحیح تسهیلات و منابع، علاوه بر کاهش مهاجرت به شهرها، توسعه اشتغال روستایی محقق می شود.

کیانی پور با بیان اینکه بخش خصوصی نیز برای توسعه برنامه ریزی دارد، ابراز داشت: نظارت جدی و مستمر به پیشبرد اهداف کمک می کند. رئیس اتاق یاسوج همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال روستایی بر مردمی کردن اقتصاد تاکید کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=273954
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما