سه شنبه 29 اسفند 1391 - 3:03
در شبی که نود هندی شد؛

مهدوی کیا و فردوسی پور با هم اشک ریختند / گل محمدی از پرسپولیس استعفا کرد + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز : آخرین برنامه نود در سال 91 بامداد سه شبنه 28 اسفند به روی آنتن رفت تا این سریال پرحواشی فوتبال  ایران بازهم ماجرا ساز شود.
به گزارش بویر نیوز، آخرین برنامه نود سال 91 حواشی زیادی داشت که مهمترین بخش آن مربوط به ماجرای خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال بود.
مهدوی کیا که به عنوان مهمان در برنامه حضور داشت در خصوص خداحافظی خود از فوتبال گفت: تصمیم داشتم در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کنم ولی این اتفاق در هفته های پایانی کمی تلخ بود.
وی با اشاره به اینکه از کسی گله ندارم گفت: راحت به دنیای فوتبال پا گذاشتم و راحت دل کندم و از دست کسی ناراحت نیستم ولی خاطره هایم …

در همین حال بغض گلوی مهدی را گرفت، فردوسی پور با بیان اینکه نحوه کنار گذاشن از مهدوی کیا از فوتبال در حد و اندازه او نبود گفت : یحیی می توانست چند هفته پایانی را هم صبر کند و خیلی بهتر با مهدی برخورد می شد.
مهدوی کیا هم که اشک های سرازیر شده بود بازهم ابراز کرد که دلخوری ندارد.

اما بازهم در حین صحبت بغض «موشک» گرفت و فردوسی پور به او گفت ” اگر این دفعه بازهم گریه کنی من هم گریه می کنم.”
بعد فردوسی پور از همکارانش خواست تا آیتمی پخش کنند و او هم کمی مهدی را آرام کند.

پس از پخش آیتمی از حواشی سال 91 وقتی دوباره آنتن به استودیو برگشت معلوم شد که فردوسی پور هم با مهدی اشک ریخته است و بازهم نسبت به نحوه خداحافظی مهدوی کیا از فوتبال به گل محمدی گله کرد.

مهدوی کیا در پایان صحبت هایش از همه مردم و کسانیکه برایش زحمت کشیده بودند تشکر ویژه ای کرد و از مردم خواست تا ” خاطره های بدش را فراموش کنند و خاطره های خوبش را از یاد نبرند” و در پایان عادل فردوسی پور هم از طرف همه مردم به پاس زحماتش او را در آغوش کشید و بوسید.
امیر حاج رضایی در گفتگویی تلفنی و کوتاه گفت : من هم در سن 67 سالگی با اشک های مهدی اشک ریختم و مردم قدر مهدی مهدوی کیا را می دانند و امیدوارم که بازهم در عناوین مختلف به فوتبال خدمت کند و بخصوص که وی  از قدرت کلام بالایی برخوردار است می تواند به عنوان مفسر فوتبال هم جایگاه ویژه ای داشته باشد.

گل محمدی استعفا کرد
بعد از خداحافظی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی روی خط آمد و ابتدا خاطره آشنایی اش را با مهدوی کیا بیان کرد.
سر مربی پرسپولیس درباره انتقادات مطرح شده نسبت به وی درباره نحوه خداحافظی مهدوی کیا با اشاره به مصدومیت های اخیر وی گفت : قسم می خورم که هدف من از این کار حفظ شان مهدی بود و نمی خواستم به شخصیت مهدوی کیا لطمه ای وارد شود.
وی پس از مناظره ای کوتاه با فردوسی پور گفت : به خاطر اینکه رفاقت و حسن نیتم راثابت کنم استعفای خودم را اعلام می کنم و از آقای رویانیان و همه هوادران معذرت می خواهم اما دیگر مربی پرسپولیس نخواهم بود.
فردوسی پور هم این واکنش مهدوی کیا را احساسی خواند و گفت : ” فیلم هندی شد.”
فردوسی پور در ادامه با بیان اینکه این استعفا به نفع پرسپولیس نیست گفت : مهدوی کیا هم راضی نیست که تیم در آستانه نیمه نهایی جام حذفی دچار شوک شود و امیدوارم که یحیی در این تصمیم تجدید نظر کند.
گل محمدی بازهم با اصرار به استعفا گفت : برای اینکه در این قضیه من به عنوان “آدم بده” معرفی شدم و همه تقصیرها گردن من افتاد و بخاطر اینکه ثابت کنم ارزش رفاقتم با مهدوی کیا از همه این مسائل بالاتر است استعفای خود را اعلام می کنم هرچند این تصمیم احساسی باشد.


(در لحظات حضور مهدوی کیا در برنامه این عکس بر روی مانیتور برنامه بود)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=27384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهران گفت:

    درود بر مهدوی کیا!!!!!!!!!!!!!!!!!فوتبالیستها از مهدی اخلاق یاد بگیرن

  2. بویراحمد گفت:

    مهدی تختی فوتبال ایران است…

دیدگاه شما