چاپ این برگه

دلیل افزایش قتل ها در کهگیلویه و بویراحمد/تمهیدات پلیس برای امنیت مردم/سرانجام قاتل طلا فروش یاسوجی

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با حضور کارشناسان در مدارس راهنمایی های لازم به دانش آموزان در زمین چهارشنبه سوری داده شد.

به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت :کسانی که تا قبل و بعد از جهارشنبه در سطح استان مخل نظم باشند و ایجاد مزاحمت کنند برخورد جدی خواهد شد.

انصاری ادامه داد : امیدواریم در چهارشنبه سوری تجمعات غیر قانونی صورت نگیرد زیرا افرادی هستند که بخواهند از این تجمعات سو استفاده کنند.

وی گفت :در جلسه ای که با متصدیان عرضه سوخت برگزار کردیم اعلام شد هر گونه سوخت در ظرف ها در روز چهارشنبه اخر هفته غیر قانونی است.

فرمانده انتظامی استان گفت :تا این لحظه در بحث کشف مواد محترقه قریب ۲۱۸ هزار انواع نواد محترقه کشفیات داشتیم که ۱۶ واحد متخلف پلمب شد.

سردار مهدی انصاری در ادامه به موفقیت استان در زمینه کاهش قابل توجه نزاع های دسته جمعی در استان اشاره کرد و گفت :همه مردم استان  از بحث نزاع های دست جمعی که اولین تهدید استان ما بود رنج می بردند ، اما بلطف خدا امروز آخرین استان کشور در این زمینه هستیم .

انصاری در رابطه با  دلایل کاهش محسوس نزاع های دسته جمعی بیان کرد:

در طول یک سال کاری و  عملیاتی توانستیم به اقدامات برجسته ای در حوره های فرهنگی و پیشگیرانه گام برداریم . تلاش های گسترده باعث شد تا استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نزاع های دسته جمعی رتبه اخر را کسب کند.

انصاری اضافه کرد : برای رفاه و امنیت شهروندان در تعطیلات نوروزی ۲۲۰ واحد گشت خودروی ۶۰ واحد موتوری و ۱۵۰ گشت میاده در سطح استان مستقر و آماده خدمات رسانی خواهند بود که همه اینها علاوه بر گشت های راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد :در بحث کالای قاچاق سال گذشته ۲۴ میلیارد کشفیات و  امسال به ۳۴۸ میلیارد ریال رسیدیم.

وی ادامه داد:در این راستا ۶ باند را متلاشی کردیم  که بالع بر ۲۳۹۰ نفر و ۸۰۰ دستگاه خودرو توقیف شد.

سردار انصاری به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت :در بحث مواد مخدر تا امروز شاهد افزایش ۸ درصدی که در این زمینه ۴ تن و ۶۶۲ کیلو کشفیات داشتیم .
مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد :در این راستا ۶۷ باند متلاشی شد ،که ۳۳۲ دستگاه خودور توقیف و ۱۹۰۰دنفر دستگیر شدند.
سردار مهدی انصاری افزود :در حوزه  سرقت ها و در بحث  سرقت مسلحانه ۲۵ درصد کاهش داشتیم .

وی با بیان اینکه در بحث قتل ها افزایش ۲۵ درصدی وجود داشت افزود :بسیاری از این قتل ها خانوادگی بودند که قابل پیش بینی نبود .

انصاری با اعلام اینکه در بحث جرایم رایانه ای کاهش یک درصدی وجود داشته گفت :در بحث نزاع های دسته جمعی ۳۲ درصد و نزاع های فردی دو درصد کاهش داشتیم.

سردار انصاری در ارتباط با قتل پیرمرد طلا فروش در یاسوج گفت:کسی که روز در روز روشن مبادرت به قتل می کند کشف ان ساده نیست ،مطمئن  باشید دیر یا زود قاتل پیدا می شود اقدامات خوبی صورت گرفته است که فعلا قابل گفتن نیست  که امیدهای زیادی داریم بزودی نتیجه بگیریم .