چاپ این برگه

حمله رئیس شورای شهر یاسوج به نماینده بویراحمد و دنا

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: مانده‌ایم چگونه هوایپمای مدرن و نیمه سنگین عباس آخوندی در فرودگاه یاسوج امکان نشست و برخاست داشت ولی برای مردم این شرایط وجود ندارد.

به گزارش بوير نیوز، سید هدایت اکبری در نشست علنی شورای شهر یاسوج اظهار داشت: سقوط مظلومانه هواپیمای ای.تی.آر۷۲ “تهران-یاسوج” تمام ملت ایران را در غم فرو برد.

وی با تقدیر از نیروهای امدادی و رسانه‌ها در زمینه تلاش‌های انجام شده از ابتدای سقوط هواپیما تاکنون عنوان کرد: بارها به نماینده بویراحمد و دنا گفتم، چرا هواپیمای یاسوج را عوض نمی‌کنند که وی معتقد بود امکان نشستن هیچ هواپیمای نیمه سنگین و سنگینی در فرودگاه این شهر وجود ندارد.

اکبری با اشاره به اینکه قبل از سقوط هواپیما وزیر کشور و بعد از آن نیز هواپیمای نیمه سنگین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه یاسوج نشست، ابراز کرد: این برای مردم جای سوال بوده که چگونه امکان نشستن هواپیمای نیمه سنگین برای عباس آخوندی وجود دارد ولی مردم از این مهم محروم بودند تا این مشکل بوجود آمد.

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی توسط برخی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی جای تاسف دارد، افزود: این درحالی بوده در چند سال اخیر شاهد حوادث ریلی، هوایی و دریایی بوده‌ایم که باید شخص عباس آخوندی پاسخگو باشد و در این زمینه‌ها چنان مغرور بوده که حتی قائل به عذرخواهی از مردم نیست.

اکبری با بیان اینکه بری نمایندگان استان در مجلس آرزویشان عکس انداختن با وزیر است، ادامه داد: نماینده مجلس باید پاشنه در وزیر را بکند زیرا استانی که ۲۵ درصد نفت و گاز کشور را تولید می‌کنند هنوز فرودگاه و هواپیمای درست و حسابی ندارد.

وی با انتقاد از یکی نمایندگان مردم در مجلس که گفته بود مشکلی نیست و هواپیما بیمه است، گفت: حضور در محل سقوط هواپیما و انداختن عکس سلفی هیچ دردی را از مردم دوا نمی‌کند و هیچ بیمه‌ای دیگر نمی‌تواند التیام درد خانواده جانباختگان همچون دکتر دانشی باشد.

اکبری تاکید کرد: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم حق دفاع از حقوق مردم را بدون هیچ گونه ملاحظه کاری دارند و نباید با هر انتقاد بگویند اکبری چون معاون عمرانی استاندار نشد دارد انتقاد میکند و هدفشان خفه کردن صدای مردم باشد.