پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 19:06

انجام پروژه فلایت چک برای پرواز در شب در فرودگاه یاسوج/ رایزنی با هواپیمایی ماهان

گروه اجتماعی- هواپیمای فلایت چک برای بررسی روشنایی باند فرودگاه یاسوج امروز بر فراز شهر یاسوج و فرودگاه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به پرواز درآمد.
نماینده بویراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگار “بویرنیوز”  با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده هواپیمای فلایت چک برای کنترل روشنایی باند فرودگاه یاسوج که اخیراً نصب و راه اندازی شده است، امروز بر فراز شهر یاسوج و فرودگاه مرکز استان به پرواز درآمد.
غلام محمد زارعی گفت: به دلیل اینکه فلایت چک و DvOR فرودگاه در اواخر امسال به انجام رسیده بود و در 9 فرودین کاملاً عملیاتی می شود، بنا بر ضرورت امکان پروازهای در شب در فرودگاه یاسوج فلایت چک روشنایی باند امروز انجام شد.
وی گفت: امیدواریم نتیجه این بررسی به همراه عملیاتی شدن کامل این مزیت که به خوبی می تواند پروازهای در شب و حضور ایرلاین های مطرح را هموار سازد، به زودی فراهم شود.
زارعی افزود: طبیعی است فلایت چک جزو ضرورت هایی هستند که امکان پرواز ایرلاین های مختلفی را برای فرودگاه ایجاد می کند، از طرفی طبق قوانین بین المللی انجام این دست موارد بر اساس موازین EKO است برای اینکه فرودگاه یاسوج به رسمیت شناخته شود.
نماینده بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: بنا به ضرورت استفاده از فرودگاه یاسوج و راه اندازی مجدد پروازها، و با توجه به اینکه همه تلاش بر برقراری پروازها با هواپیمایی ماهان , ایران ایر است و در هفته پیش رو جلساتی را نیز تدارک دیدیم، این اقدام یکی از ضروریت های ایمنی مورد نظر بود که خوشبختانه به سرانجام رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=273015
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حلما گفت:

    برادر زارع هواپیمات کوه دنای به اون بزرگی را تو روز ندید, پرواز شبت پیشکش

  2. Dr FershtehZ گفت:

    سلام و عرض خسته نباشيد خدمت حاج زارع عزيز و دوست داشتني واقعا خدمت صادقانه و بي ريا جنابعالي قابل ستايش است اسم شما تا ابد در تاريخ بوير احمد و دنا ماندگار خواهد ماند …

  3. تامرادی گفت:

    درود بر حاج زارع عزیز

  4. اکبری گفت:

    زنده باد مرد خستگی ناپذیر ….ناراحت نباش از نامردی این روزها ..یا زهرا

  5. ناشناس گفت:

    حیف که افراد نخبه ای را در پرواز تهران – یاسوج از دست دادیم . امیدواریم که با مسوولین بی کفایت برخورد مناسبی صورت گیرد .

  6. ناشناس گفت:

    درود برشما

  7. علی گفت:

    خسته نباشید مرد زحمت کش

دیدگاه شما