چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 23:40

پخش کلیپی از هدایای عجیب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد /تکذیب محتویات فیلم توسط مدیرکل(+عکس و ذکر چند نکته)

گروه اجتماعی- فیلمی با محتوای ارسال هدایای دست دوم و عجیب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم سیلاب و کلوار در شبکه های اجتماعی به سرعت در حال انتشار است.

به گزارش بویرنیوز، در این فیلم که فردی با ظاهری موجه به همراه تعداد زیادی از دانش آموزان و اهالی روستا در محلی که ظاهرا یک مکان فرهنگی هم هست ایستاده و لباس هایی را از نایلون مشکی بیرون می آورد و مدعی است این لباس های دست دوم هدایایی عجیب از سوی مدیرکل آموزش و پرورش است.

این فرد همچنین ادعا میکند، آقای مدیرکل به وعده اش برای سرکشی عمل نکرده و بسته ای حاوی این لباسها را فرستاده، این فرد البته خواستار عذرخواهی مدیرکل نیز شد.

البته مدتی پس از انتشار این کلیپ مسئولان آموزش و پرورش با رد ادعای مطرح شده در این کلیپ، اظهار داشتند: اصلا چنین هدایایی و قصدی برای چنین سفری نداشتم و چنین ادعایی را قویا تکذیب می کنم.

آنها گفتند: نکته‌ای که باید در اینجا بدان اشاره شود این است که مدعیان چنین اقدامی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش که اتفاقا مشخصه اصلی رفتاری ایشان اخلاق شایسته و نجابت است با وجود تکذیب هادی زارع‌پور باید شهامت و شجاعت عذرخواهی را داشته باشند.

در اینجا ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد:

– حضور تعداد زیادی از دانش آموزان و چند نفر از والدین آنها در این اکلیپ مخاطب را تاحدودی به یقین می رساند که هدایا از طرف آموزش و پرورش بوده و دست آخر تصویر ساختمان پشت سر آنها که گویا مدرسه یا حداقل یک مکان فرهنگی است این یقین را به اطمینان برای مخاطب تبدیل میکند

– در این فیلم بسته ای به نمایش درآمده که نه هویت ظاهری و نه باطنی آن با هدیه از سوی یک ارگان رسمی همخوانی ندارد.

– فردی که در فیلم صحبت میکند از اطلاع رسانی افرادی در خصوص حضور مدیرکل آموزش و پرورش گفته که مشخص نیست چه کسانی بوده اند و بعد ادعا کرده فردای روزی که قرار بوده مدیر بیاید این بسته را پیدا کرده اند و باز هم نه مسئول تحویل دهنده مشخص است و نه تحویل گیرنده!

– گویا در این کلیپ چند نکته ای مبهم است، نه اطلاع دهنده از حضور مدیر مشخص است و نه مسئولی که بسته را تحویل داده و نه فردی که بسته را تحویل گرفته است!

اگر فرض را برصحت گفتار هر دو طرف ماجرا بدانیم، از یک سو کلیپ را واقعیتی بدانیم که توسط مردم روستا به نشانه اعتراض منتشر شده و از طرفی سخنان مدیرکل آموزش و پرورش مبنی بر تکذیب ارسال این هدایا و وعده برای حضور در این روستا را نیز به دیده صحت نگاه کنیم بدون شک افرادی به قصد تخریب این سناریو را پیاده کرده اند و اگر چنین است باید عاملان این اقدام غیر اخلاقی که احساسات مردم را نشانه رفته اند، به سزای عمل خود برسند.

از طرفی افکار عمومی منتظرند سنارویی که روابط عمومی آموزش و پرورش آن را ساخته و پرداخته افرادی میداند که قصد دارند با اقدامات خودسر و غیر حرفه ای ساحت ارزشمند دستگاه آموزش و پرورش استان و مدیر کل آن را خدشه دار کنند، با ارائه مستندات برایشان روشن شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=273005
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    باید پیگیری شود تا به قشر ضعیف توهین نشود

  2. روحش شاد و یادش گرامی باد گفت:

    قطعا هدف کسانی که این بسته را توزیع کرده اند تخریب بقیه بود وگرنه هیچ عقل سالمی این کار را انجام نمی دهد

  3. Sk گفت:

    باسلام ازین بسته‌بندی لباس یه فرد خیر به نام حاج ……………… تشیف میاوره بین محرومین ومدارس تقسیم می کنه وحتی بعضی وقتهاهم اقلام جهیزیه واسه خانمها وسایل خوراکی هم محبت میکنه ومن به خوبی حاج ………… رامیشناسم اگراین فرد راست بگه اونهارا حاجی به ادارش داده. واگر هم کم زیادبگه حاجی لباسها راکه براهر مدرسه بیش از50بسته میاره به خودش داده وبه دروغ میگه آموزش و پرورش. بخاطرروشن سازی وحفط آبروی مسول محترم عرض کردم.

  4. المیرا گفت:

    هیچ کدوم از دلیل هایی که آوردن توجیح کننده نیست…

  5. سید گفت:

    باسلام
    اولا ایشون یک فرد عادی نیست بلکه از فرهنگیان موجه منطقه می باشد

  6. سالار اندرزی گفت:

    ایشان از فرهنگیان محترم منطقه است که اتفاقا وظیفه شناس است

  7. ناشناس گفت:

    لطفا بدون اطلاع از مدیر کل دفاع نکنید که جریان حقیقت دارد

  8. یک مطلع گفت:

    من در روز حضور مدیر کل در منطقه حضور داشتم و تمام موارد ذکر شده در کلیپ مورد نظر را بطور کامل تایید میکنم.

  9. معلم اگاه گفت:

    تمام موارد ذکر شده در کلیپ مورد نظر درست می باشد. چون من از نزدیک این ماجرا را شاهد بودم
    راجع به بخشی از متن شما که گفتید “آقای مدیرکل به وعده اش برای سرکشی عمل نکرده و بسته ای حاوی این لباسها را فرستاده، این فرد البته خواستار عذرخواهی مدیرکل نیز شد” باید عرض کنم که همین طور بود چون مدیرکل به مدرسه ای که کلیپ در ان ضبط نشد حضور نیافت درحالی که ماشین مدیر کل از فاصله 150 متری مدرسه عبور کرد اما به مدرسه نیامد و فقط هدایایی اعجاب انگیز را تحویل یکی از معلمان داد و رفت و بقیه ماجرا
    خواهشا نظرات مخالف را هم تایید کنید. چون اطلاعات داده شده درست می باشد

  10. ناشناس گفت:

    اموزش وپرورش چیزی برای هدیه واهدا ندارد.از طرفی بعضی از مناطق را اگر کل ایران را هم بهانها بدهی سیر نمبشوند

  11. ناشناس گفت:

    خدایی کلیپ مسخره ای هست.خدایی باورش سخته.مثل اینکه خاستن تلافی سرکشی نکردن اموزش وپرورش رو با چنین کلیپی مسخر ه ای دربیارن.کم کم ابرو استان رو بردین با این کارتون

  12. فرهنگی گفت:

    زیاد بزرگش نکنید هر انسانی ممکن است خطا کند معصوم که نیست

  13. ناشناس گفت:

    مردم منطقه فهمیدن که چ توهینی شد راه فرار وجود ندارد

  14. ناشناس گفت:

    این کلیپ برای تخریب چهره مدیر کل محترم بوده و هر انسان عاقلی می داند که اگر مسئولی بخواهد هدیه ای رو برای مدرسه ای بفرستد حداقل با توجه به جنسیت دانش آموزان آن مدرسه می فرستد نه اینطوری که یه شلوار مردانه یه پیراهن زنانه دوتا تی شرت پسرانه و…
    التماس تفکر و خرد

  15. لوداب گفت:

    آقایی که بعنوان فرهنگی داره توضیح میده فکرکنم آقای رخشان باشه پس هم مدیرکل آموزش وپرورش فردشناخته شده هست وهم آقای رخشان.بایدباپیگیری قضیه برای مردم مشخص شودکه هرکدام ازاین دونفرمقصرندباهشون برخوردشودچون هم به مجموع آموزش وپرورش توهین شده هم به مردم…درجواب سیدکه گفته کسی که درکلیپ داره توضیح میده ازفرهنگیان خوب منطقه هست بگم که احمدی نژادریس جمهوربودالان داره چه چیزهای میگه اینکه؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. ناشناس گفت:

    تمام موارد ذکر شده کاملا درست میباشد و جای هیچ شکی وجود ندارد..
    انشاالله رسیدگی شود

دیدگاه شما