یکشنبه 13 اسفند 1396 - 14:41

پیام جمشید مشایخی برای خانواده های عزادار سانحه هوایی در گفتگو با «بویر نیوز»

بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با ابراز همدردی با خانواده های عزادار سانحه سقوط هواپیما، این حادثه را تسلیت گفت.

جمشید مشایخی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار «بویر نیوز» بیان داشت: امسال سال بسیار بدی بود و از زلزله کرامانشاه تا سانچی و سقوط هواپیما همه و همه باعث از دست رفتن بسیاری از عزیزانمان شد.

وی ادامه داد: این عزیزان قسمتی از وجود ما بودند و هر کسی که عاشق باشد، دوری این عزیزان را می فهمد و ناراحت می شود.

بازیگر فیلم کمال‌الملک ابراز کرد: در روزنامه های می خوانم که برف و یخ زیادی در محل سقوط هواپیما وجود دارد و کار انتقال اجساد این عزیزان به پائین کار سختی است و آدم دلش می گیرد که نمی تواند کاری کند.

مشایخی بیان کرد: نشسته ام غصه می خورم که چرا اینجوری شد و چرا این بلاها برای هموطنانمان پیش آمد.

جمشید مشایخی ادامه داد: اما آلان که می بینم که کسانی که عاشق بودند و دلشان زیبا بود آلان در آن کوه هستند واقعا ناراحت و متاثر می شوم و این شعر حضرت حافظ روایتگر حالم است که می فرماید “من که ملول گشتمی از نفس فرشتگان قال و مقال عالمی می‌کشم از برای تو

این هنرمند برجسته خطاب به خانواده های داغدیده سانحه هوایی گفت: من همدل و همدرد با شما هستم و خدا می داند همانطور که شما غصه می خورید من هم غصه می خورم و به همه خانواده های داغدار و ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران با اشاره به اینکه دو بار به شهر یاسوج سفر کرده است، گفت: یکبار برای جشنواره تئاتر و یکبار هم به دعوت کارگردان خوب و آینده دار یاسوج آقای علی لایق زاده به این شهر سفر کردم و دیدم که چه منطقه زیبایی است و واقعا دیدنی است.

بازیگر ماندگار تئاتر و سینما و تلویزیون ایران ادامه داد: عزیزان جستجوگر که بالای کوه رفته اند کار سختی دارند و در خطر هستن و برایشان دعا کنیم که خدای نکرده اتفاقی برایشان نیفتد.

مشایخی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت سلامتی خود نیز بیان داشت: وقتی سلامت هستم که همه مردم ایران سالم باشند و این روزها برای سانحه سقوط هواپیما بسیار ناراحت هستم.

این استاد عرصه هنر در خصوص انتقادات هنرمندان به مسئولان نیز می گوید: با انتقادات موافقم و حرفای قشنگ و درستی است چرا رئیس جمهور به یاسوج نرفت و بهتر بود مراسم های بهتری می گرفتند چرا که اینها از یک کره دیگر نیامده بودند و باید بزرگداشتی برای این گلهای ایران برگزار کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=272424
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمدی زاده گفت:

    درود بر مشایخی هنرمند محبوب ومردمی

  2. یاسوج گفت:

    احسنت به این مرد بزرگ

دیدگاه شما