شنبه 12 اسفند 1396 - 18:56

اخرین جزئیات روند جست و جوها در دنا/ جعبه سیاه به سی سخت یا یاسوج فرستاده میشود/احتمال تغییر مسیر پرواز یاسوج(+عکس)

گروه عملیاتی تجسس در ارتفاعات دنا توانستند جعبه سیاه هواپیمای ای تی ار ۷۲ تهران – یاسوج را شناسایی کنند.

به گزارش بویر نیوز،عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، اظهار داشت:امشب یا فردا این جعبه سیاه به سی سخت یا یاسوج منتقل خواهد شد.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمای آسمان با ۵۰ مسافر و شش خدمه پروازی ساعت ۸ صبح ۲۹ بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد، اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای. تی. آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

اگرچه لاشه هواپیما ۴۸ ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب جوی، عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان ناتمام مانده است.

در دو روز اخیر ۵ محموله از اجساد جانباختگان به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده، البته پزشکی قانونی اعلام کرده تاپایان جست و جوها از مشخصات اجساد پیدا شده اطلاعاتی نخواهد داد.

برهی از محموله ها توسط افراد بومی منطقه به پایین انتقال داده شد.

محسن رضایی در یاسوج ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان اعلام کرد: مسیر پرواز یاسوج بازنگيري میشود، و در صورت امکان به نحوی تغيير می یابد که نیازی به پرواز بر فراز دنا نباشد.

از اواخر فردا هوا نامساعد میشود و روند جست و جوها سخت، به گفته مدیرعامل هلال احمر اصفهان روند جست و جو شاید تا اردیبهشت سال ۹۷ به طول بینجامد و دلیل این موضوع نیز بارش برف و مدفون شدن بسیاری از تکه های اجساد در زیر برف عمیق است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=272269
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما