جمعه 11 اسفند 1396 - 14:47

تحلیل عجیب سایت اصولگرا از یک برنامه دانشجویی؛ هدیه برای خود ارضایی دانشجویان +تصاویر

سایت اصولگرا و تندروی رجانیوز در مطلبی نوشت:

دوشنبه شب ۷ اسفندماه مراسمی با رویکرد طنز و ظاهراً فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود که با حاشیه هایی بی نظیر در ابتذال همراه بوده است. بطوریکه با هدایت برگزار کنندگان مراسم دختران نزدیک سینه پسران قرار گرفته و با توجه به خم شدن دخترها در مقابل پسران، برای تماشاگران تداعی گر صحنه‌ای غیراخلاقی و جنسی باشد.

به گزارش رجانیوز به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ در این مراسم که از سوی انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار گردید، ابتدا شروین سلیمانی شعری با محتوای جنسی و مبتذل می خواند و در ادامه مسابقه نقاشی برای دختران دانشجو اجرا می گردد.

 

در این مسابقه به نحوی که دانشجویان دختر بایستی بر روی برگ هایی که بر روی سینه دانشجویان پسر نصب گردیده بود می بایست تصویر چهره پسران را نقاشی می کردند و این حرکت باعث شده است که دختران نزدیک سینه پسران قرار گرفته و با توجه به خم شدن دخترها در مقابل پسران، برای تماشاگران تداعی گر صحنه ای غیراخلاقی و جنسی باشد.

 

گفتنی است این مسابقه با اهدای یک عدد صابون گلنار به یکی از پسران و تخم مرغ به یکی از دختران و تأکید مجری برنامه و مدیریت ذهن دانشجویان نسبت به این جوایز که ابزاری برای خود ارضایی محسوب می شود پایان یافت.

 

همچنین اجرای آهنگ های مبتذل به همراه رقص و پایکوبی از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان بیانیه ای در واکنش به ابتذال فرهنگی مراسم طنز ناخونک منتشر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: “متاسفانه برخی افراد تمام شادی و نشاط را در شوخی های جنسی زننده می‌دانند و با رد کردن خطوط قرمز اخلاقی و شرعی به اشاعه‌ی فحشا می‌پردازند. بی شک محصول اینگونه برنامه ها چیزی جز ترویج بی‌حیایی و بی‌غیرتی در میان دانشجویان نخواهد بود. مسئولین، متولیان فرهنگی و همه کسانی که دغدغه دین، انقلاب واخلاق را دارید، آیا وقت آن نرسیده که در اجرایی کردن قوانین، برخورد با هنجارشکنان و عملی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدمی بردارید؟! مگر نه این است که حق مسلم هر دانشجویی است که دانشگاه و محیط زندگی سالم و به دور از آلودگی‌های اخلاقی داشته باشد؟ آیا ترویج این پدیده‌های سخیف و سبُک تجاوز به حقوق دیگر دانشجویان نیست؟”

 

براساس این گزارش شروین سلیمانی سال گذشته نیز در دانشگاه رازی کرمانشاه شعری موهن در توهین به پیامبران الهی از جمله حضرت یوسف(ع) با بیان سخیف «یوسف بچه خوشگل»، حضرت لوت(ع) با با بیان اینکه «وارد بهشت شدم و لوت از پشت به من چسبید» و حضرت عیسی(ع) با بیان اینکه «جام شرابم را عیسی قاپید» قرائت کرده بود که در آن دانشگاه نیز منجر به بروز اعتراضاتی گردید و زمینه بروز حاشیه هایی را تا مدت ها فراهم کرده بود. (خبر مربوط به مراسم شب شعر طنز دانشگاه رازی کرمانشاه را از اینجـــا بخوانید.)

 

بطوریکه تعدادی از علما و مراجع از جمله آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، ممدوحی، محمدی عراقی و حجج اسلام پناهیان، مستشاری، مرادی، ادیب یزدی و… نسبت به محتوای این مراسم ابراز تأسف کرده و خواستار برخورد با مسببان آن شده بودند. حالا پس از گذشت یکسال نه تنها با این جریان برخوردی صورت نگرفته که شاهد ارتقای عبدالحمید علیزاده، معاون فرهنگی آن دانشگاه به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم هستیم و جریان ابتذال فرهنگی نیز در دانشگاهی دیگر به اجرای برنامه ای به مراتب مبتذل تر از سال گذشته می باشد.

 

تصاویر مربوط به این مراسم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=272147
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان گفت:

    ذهن که از بن مسموم باشه به تار مو هم گیر میده.

  2. هیس گفت:

    اصولگراهای افراطی کجان الان

دیدگاه شما