دوشنبه 7 اسفند 1396 - 23:38

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد(گزارش تصویری)

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، روسای واحدهای دانشگاهی، شوراهای تخصصی این استان و هیات رئیسه واحد یاسوج روز دوشنبه 7 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان رویکرد تیم مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی را همسو با آرمانهای انقلاب دانست و گفت : نه تنها در شعارها بلکه در عمل باید در راستای آرمانهای امام و انقلاب و در راس آنها استکبار ستیزی تلاش کرد و با عمل به این شعارهای انقلابی کاری کرد که خروجی و ماحصل دانشگاه تربیت نیروهایی انقلابی و دلسوز باشد.

دکتر آرمین محمودی در این مراسم گفت : همه تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه به خصوص در حوزه فرهنگی بکار بردم و در این مورد می توان ادعا کرد بی نظیرترین اتفاقات فرهنگی و طرح های ماندگار در این دوران اتفاق افتاد.

دکتر کرم اله جانی پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم پس ابراز همدردی با بازماندگان خانواده های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج گفت : خداوند روح مسافران آسمانی این حادثه دلخراش را قرین رحمت قرار دهد و گرچه اثر جانکاه این حادثه برای همیشه باقی خواهد ماند اما برای بازماندگان این مصیبت آرزوی صبر دارم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد : اخلاق مداری رکن اصلی مدیریت و برای موفقیت در مراکز علمی و دانشگاهی حسن خلق و تکریم انسان کلید اصلی است طوری که در مورد اخلاق نیک بزرگان دین نیز توصیه های زیادی دارند.

دکتر جانی پور با ارزشترین سرمایه ها را سرمایه فرهنگی دانست و گفت در دنیا هیچ کس بخاطر فقر مالی مواخذه نمی شود اما فقر فرهنگی سبب بسیاری از مشکلات و ناهنجاری هاست.

در این مراسم با اهدای لوح از زحمات دکتر آرمین محمودی قدردانی و با قرائت حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر کرم اله جانی پور به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج معرفی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271906
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دلاور گفت:

    درود بر استاد هدایتخواه

  2. دلاور گفت:

    خدا گر ببندد ز حکمت دری ز رحمت گشاید در دیگری

  3. کارمند گفت:

    اینو فراموش کردم چرا هر رئیسی میاد آقای شریف ایموری رو برکنار نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما