دوشنبه 7 اسفند 1396 - 19:32

جزئیات تخصیص 11 میلیارد ریال برای عملیات جست و جو در دنا/خبرهای خوش برای کارمندان و بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد/کام پیمانکاران شیرین می شود

گروه اقتصادی- یک میلیارد و 100 میلیون تومان از منابع ملی و استانی برای کشف و انتقال اجساد قربانیان خادثه سقوط پرواز تهران به یاسوج تخصیص یافت.

به گزارش بویرنیوز، حسن نوروزی با اعلام این خبر، به بویرنیوز گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور یک میلیارد تومان برای کشف و انتقال اجساد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج ابلاغ کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان هرکدام که برای عملیات جست و جو و انتقال اجساد هزینه ای کرده است، فاکتورهای مورد تایید ذیحسابی اداره خود را به مدیریت بحران استان تحویل دهند، مدیریت بحران استان نیز این اسناد را به مدیریت بحران کشور میفرستد و در نهایت از محل تخصیص مورد نظر هزینه ها داده می شود.

نوروزی افزود: شورای برنامه ریزی استان نیز مبلغ 100 میلیون تومان نقدینگی در اختیار مدیریت بحران استان قرار داده است.

وی گفت: مبلغ 2 میلیارد تومان از مصوبات به جامانده سفر رئیس جمهور برای پارک ملی دنا روزهای گذشته ابلاغ شد.

وی البته خبر خوشی برای کارمندان دولت در استان هم داشت، نوروزی ادامه داد: اعتبارات هزینه 11 ماهه نیز ابلاغ شد، 81 درصد اعتبارات مربوط به سایر اعتبارات که عمدتاً برای اضافه کار، رفاهی و بودجه جاری دستگاه های دولتی استان است تخصیص یافت.

نوروزی البته برای بازنشتگان 24 دستگاه دولتی استان که بودجه استانی دارند هم دست پر بود، وی در این خصوص گفت: 50 درصد باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان پایان 95 و قبل از آن ابلاغ و تخصیص یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البته برای پیمانکاران و بخش خصوصی نیز خبر خوبی داشت، دکتر حسن نوروزی خاطر نشان کرد: بند (ز) مربوط به نقدینگی اعتبارات نفت که سهم استان ما 71 میلیارد و 500 میلیون تومان بود، سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه اعلام کرده تامین این مبلغ بلامانع است و پولی که قرار بود به ورت اوراق و اسناد ارائه شود به صورت نقدی به پیمانکاران داده می شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271889
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمندان طرح گفت:

    با عرض سلام.یکی هم فکر پرسنل قراردادی عمرانی(طرحی) ادارات رو بکنه که چند ماه حقوق ومزایا دریافت نکرده اند.به خدا قسم ثواب داره

دیدگاه شما