یکشنبه 6 اسفند 1396 - 20:50

جشن روز مهندس در کهگیلویه و بویراحمد فعلاً برگزار نمی شود/پیام احمدرضا خورشیدی برای مهندسان استان

گروه اقتصادی- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی روز ملی مهندس را به همه مهندسان استان تبریک گفت و از تعویق جشن روز مهندس به واسطه احترام به جانباختگان سقوط هواپیمای یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام مهندس احمدرضا خورشیدی بدین شرح است:

با نگاهی به تاریخ سراسر غرور ایران اسلامی به وضوح می بینیم، این سرزمین کهن همیشه از وجود متخصصان و مهندسان کم نظیری بهره مند بود که غبطه جهانیان را بر انگیخته است.

امروز نیز در جهانی که اندیشه، توسعه و عمران و آبادی در آن حرف نخست را می زدند، بدون شک نام مهندس است که می درخشد و با نور خود مسیر راه پر پیچ و خم توسعه را هموارتر می کند.

زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی بعنوان سیاستمدار برجسته، منجم عالی مقام، ریاضی‌دان و پدرعلم مهندسی ایران، بسیار شایسته و مناسب به عنوان روز ملی مهندس نام گرفته است و به واقع این روز، روز تجليل از اندیشه های نوین، باور به توسعه، تعهد و اخلاق کاری و اجتماعی، ابتکار، نوآوری و خلاقیت و در کل روز پاسداشت سرمایه های انسانی و علمی این مرز و بوم است.

جا دارد یاد و خاطره 1400 شهید مهندس کشور، که حقیقتاً نمونه عالی اخلاق مداری، تعهد به کشور بودند و با دست شستن از دنیا و مظاهر آن، خود را فدای میهن عزیزمان ایران کردند را نیز گرامی بداریم.

اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه مهندسان کهگیلویه و بویراحمد، برای تک تک این عزیزان، توفیق در زمینه خدمت به کشور، ایجاد رفاه آسایش و آرامش برای مردم عزیز را، از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

مهندس احمدرضا خورشیدی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی در خصوص جشن روز مهندس گفت: انشأالله جشنی در خور برای جامعه مهندسی برگزار خواهیم نمود اما زمان آن با توجه به حادثه اخیر و به احترام جانباختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای تهران به یاسوج به زمان دیگری موکول میگردد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271790
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صادق گفت:

    درود خداوند بر مهندس خورشیدی. الحق که بزرگواری.

  2. ناشناس گفت:

    احسنت
    کار بجا و شایسته ای بود

  3. برزین گفت:

    درود برمهندس خورشیدی…
    بهترازاین نمیشد

دیدگاه شما