یکشنبه 6 اسفند 1396 - 12:01

امام جمعه تهران: 10 درصد منابع هواپیمایی در سال‌های اخیر در فرودگاه یاسوج هزینه شده است

امام جمعه موقت تهران گفت: 10 درصد منابع هواپیمایی در سال‌های اخیر در فرودگاه یاسوج هزینه شده است.

گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در آیین بزرگداشت جان باختگان هواپیمای ای تی ار که با حضور گسترده مردم یاسوج در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد اظهار کرد: این عزیزان امروز در کنار جوار رحمت الهی و در کنار شهیدان استان کهگیلویه و بویراحمد و بانوی گران قدر اسلام هتند که در ایام شهادت آن حضرت دعوت حق را لبیک گفتند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهارات خود با قدرانی از همه کسانی که در حادثه همت به خرج دادند افزود: خلبانان ارتش و سپاه تا ارتفاع بلند بالاتر از ۴۰۰۰ پا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقطه اصلی حادثه را شناسایی کردند و حدود ۸۰ نفر در منطقه فرود آمدند و شب را آنجا حضور داشتند و با فاصله زمانی کوهنوردان به آن‌ها پیوستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ابدان آن‌ها را شناسایی کنند.

وی افزود: در کنار این اقدام سازمان هواپیمایی بر اساس وظیفه خود اقدام کردند و قوه قضاییه و مجلس برای بررسی علت این حادثه همه توان خود را به کار گرفتند و تیم هفت نفره از فرانسه وارد کشور شدند تا آخرین اطلاعات را به دست بیاورند و در نهایت گزارش دقیق به مردم و خانواده آن‌ها داده شود.

ابوترابی با بیان این که به ناوگان هوایی کشور افزوده می‌شود و همچنین نوسازی می شون دو با ورود ۱۷ فروند به ناوگان هوایی کشور سن ناوگان هوایی کاهش پیدا می کند افزود این اقدامات نقش مهمی در امنیت پروازها ایجاد می کند.

وی با بیان این که فرودگاه یاسوج جز فرودگاه های خاص کشور است افزود ۱۰ درصد منابع سازمان هواپیمایی ذ سال های اخیر در این فرودگاه خرج شده است.

امام جمعه موقت تهران امیدواریم که مسوولان دغدغه‌های مردم را در همه حوزه‌های ملی مد نظر قرار داده و با در نظر گرفتن آرا و اندیشه‌های صاحب نظران راه توسعه و آبادانی هر چه بیشتر را هموار کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    امام جمعه محترم این مبلغی که میفرمایید فقط آمار است یا اینکه کجا هزینه شده که ما اثرش را ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! بهر حال این حادثه دلخراش اتفاق افتاده نباید سعی کرد صورت مسأله پاک شود بلکه با بر نامه ریزی بهتر بایستی تلاش کنیم در آینده اینگونه اتفاقات به حداقل برسد.

  2. 25 گفت:

    ابو ترابی جان اخه مگه شما متخصص در همه ی موضاعاتی که صحبت می کنید ….حالا ده درصد هزینه شده یعنی چی …یعنی بی خیال جان ایلیا و طاها ….والله اه ایلیا و طاها همه ما را خواهد گرفت و در این دنیا و ان دنیا تاوان خواهیم داد

  3. اگاه گفت:

    انتظار این … را از امام جمعه تهران نداشتیم شاید نداند 10 درصد اعتبارات صنعت هوایی چقدره

دیدگاه شما