یکشنبه 6 اسفند 1396 - 11:58

همه اجساد هواپیمای تهران – یاسوج متلاشی شدند

احمد شجاعی در حاشیه نشست روسای پزشکی قانونی کشورهای منطقه خاورمیانه که در سالن همایش دانشگاه الزهرا(س) تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اقدامات صورت گرفته در حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج گفت: به محض وقوع این حادثه دلخراش، از خانواده‌های مسافران این هواپیما خواستیم به پزشکی قانونی مراجعه کنند تا از آنها نمونه ژنتیکی اخذ شود که این کار انجام و نمونه‌ها در بانک اطلاعات ژنتیکی نگهداری شد.

به گزارش بویرنیوز، معاون رییس قوه‌قضاییه با بیان اینکه باید از اجساد نیز نمونه‌برداری و نمونه‌ها با اطلاعات ژنتیکی خانواده‌ها تطبیق داده شود، افزود: متاسفانه اجساد قربانیان هواپیمای تهران – یاسوج سالم نماندند و قطعات باید شناسایی و تجمیع شوند و در پایان کار تطبیق نمونه‌ها انجام شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود 35 جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شده است، بیان کرد: چطور امکان دارد در حادثه‌ای که جسد سالمی باقی نمانده و همه متلاشی شده‌اند، 35 جسد تحویل داده شده باشد.

وی گفت: فعلاً فقط تعدادی قطعات از اجساد به ما داده‌اند که این قطعات شناسایی شده و هویتشان مشخص است، اما باید قطعات اجساد تجمیع شوند و بعد آن‌ها را تحویل دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما