جمعه 4 اسفند 1396 - 22:45

پزشک کهگیلویه و بویراحمدی: از انتظارات 40 ساله برای آباد شدن گذشتیم، اجساد را برگردانید

پزشک متخصص دهدشتی ضمن انتقاد از روند دستیابی به اجساد جانباختگان گفت: از انتظارات 40 ساله برای آباد شدن گذشتیم، اجساد را برگردانید.

به گزارش بویرنیوز، مراسم ختم و یادبود چند تن از جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج، سید کرم‌الله و سید رحمت‌الله صالحی‌پرور، نرگس خوبانی، سید طاها و سید ایلیا دانشی با همکاری خانواده جانباختگان، دفتر امام جمعه و فرمانداری دهدشت و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

امین انوری در این مراسم ضمن تسلیت این حادثه جانسوز از این حادثه به عنوان یک فاجعه یاد و اظهار داشت: اقدام به پرواز در چنین شرایط آب و هوایی و وضعیت نامساعد جوی و با توجه به تشخیص سازمان هواشناسی که مجوز پرواز صادر نکرده بود، یک قتل شبه عمد است.

متخصص دندانپزشک کهگیلویه‌ای با بیان اینکه شرایط نامساعد هوایی را به سازمان هواپیمایی اعلام کرده بودند گفت: اما سازمان هواپیمایی به خاطر اینکه ضرری متوجه خود نشود خلبانان را چک سفید به سکاندار هواپیما راهنمایی می‌کند.

وی تصریح کرد: از اینکه قرار بود طی 40 سال خدمات جهانی بگیریم و آباد شویم از همه این‌ها گذشتیم، تنها انتظاری که داریم اینست که مقداری که در خزانه مانده است را صرف هزینه برای بازگشت اجساد مردم از کف دریا و نوک قله کنید و تقاضا داریم با تجهیز ستاد بحران اجساد را به خانواده‌های داغدیده برگردانید.

انوری با بیان اینکه ماندن این جنازه‌ها در زیر برف از غم مرگشان بیشتر است گفت: مسوولان وسایل مدرن مرده‌یابی خریداری کنند که بتوان از نوک قله‌ها جنازه‌ها را تحویل دهند.

این پزشک متخصص عنوان کرد: اگر بخواهیم سالیانه تلفات جانی جاده‌ای مملکت را ضرب و تقسیم کنیم نزدیک به 22 هزار تلفات در هر سال داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد صدیقی گفت:

    درود بر دکتر انوری که حرف دل مردم ستم دیده استان و زدن

  2. ناشناس گفت:

    احسنت

  3. سعید گفت:

    وقتی دکتر مون سبک استدلال اش اینه باید هم این بلاها سرمون بیاد. اقای دکتر مثلا خواسته با این سبک استدلال دقیقا چه دردی رو دوا کنه

    • ناشناس گفت:

      مثلا با بقيه ي سبك ها چه دردي دوا شده خب اينم يه راه براي بيان خواسته.ولي انگار كه شما خودتون صاحب سبكين،پس شما بفرمايين

  4. درود گفت:

    درود بر حرف حق

  5. یاسوجب گفت:

    به حق ودرست فرمودی ساختمان یاسوج فقط اسمش فرودگاه است هیچ گونه تجهیزات ندارد ومسولین تا الان کوه دنا را مقصر دانسته اندوپس ازبررسی خلبان را هم اصافه می کنند

  6. روستایی گفت:

    درود بردکتر انوری حرف دل ملت رازدند ما هم به پیروی از شما میگذریم از همه وعده هاجسد عزیزانمان را پس بدید

  7. ناشناس گفت:

    این حادثه آنقدر جانسوز و دلخراش است که همه مردم ایران و بخصوص هم استانیها را غمگین و ناراحت ساخت و برای درگذشتگان عزیز از خداوند بزرگ رحمت و آمرزش طلب داریم و برای بازماندگان صبر و بردباری میخواهیم اما آقای دکتر اینگونه که میفرمایید نیست همه مردم و نیروهای امدادی اعم از ارتش ، سپاه هلال احمر و……سنگ تمام گذاشتند و هرآنچه در توان دارند بکار گرفته اند تا پیکرپاک این عزیزان را به پایین قله منتقل کنند پس اینها شایسته تقدیر و تشکرند و بایستی بگونه ای عمل شود که دو باره جان امدادگران و تکاوران دلاور ارتشی با توجه به وضعیت بارندگی بخطر نیفتد و شما بیشتر درد دل خودت را بیان کرده ای ، خدایا عزیزان سفر کرده را رحمت و به بازماندکان صبر و بردباری عنایت بفرما.

  8. کهگبلویه -قلعه ریسی گفت:

    اقای دندانپزشک خدایی تو بعنوان دکتر چند نفر فقیر را مجانی مداوا کردی …خودت بعنوان مدیریت بحران با این برف و شرایط اب و هوا چکار می تونی بکنی …فکر کنم مقطعی بعنوان رییس بیمارستان دهدشت بودی ولی چکار کردی

    • ناشناس گفت:

      شما يه جوري سوالتون رو پرسيدين كه انگار ايشون هيچ انصاف و ملاحضه اي نسبت به بيمارانشون ندارن و اينكه از كجا به خودتون اجازه ميدين كه اينطور قضاوت كنين رو نميدونم از كجا آوردين.من به عنوان يه بيمار كه كار ايشون و وجدان كاريشون بهم ثابت شده ميخوام ازتون بپرسم كه از كجا ميدونين كه مجاني كار ميكنه يا نه؟چون قطعا موقعيت اينكه از اين شهر برن رو دارن ولي با اين وجود موندن و دارن به مردم ديارشون خدمت ميكنن.دو نفر مثل تو و امثال اين مملكت رو به جايي رسونده كه اگه موقعيتش پيش بياد يه نفر تو اين كشور نميمونه…#تأسف#زود_قضاوت_نكنيم

دیدگاه شما