جمعه 4 اسفند 1396 - 20:41

ناگفته‌هایی از پرواز ابدی تهران یاسوج

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ربایش هواپیما یکی از گزینه‌های احتمالی بود.

به گزارش بویرنیوز؛ عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در برنامه تلویزیونی شبکه دنا به بیان فعالیت‌های انجام گرفته در طول روزهای اخیر پرداخت و گفت: در اولین جلسه‌ای که در نشست ستاد بحران استان در ساعت 10 صبح در فرودگاه یاسوج داشتیم که یکی از گزینه‌های ما در بین گزینه‌های اولیه؛ ربایش هواپیما بود.

فیلی در ادامه به سایر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: در یکی از پروازهایی که بالگردها در روز دوم حادثه داشتند بالگرد حامل وزیر، استاندار و نماینده مجلس با شانس روبرو شد که حادثه‌ای برای آن‌ها پیش نیامد.

این مسؤول گفت: هر چند این سانحه در بدترین نقطه ممکن اتفاق افتاد و در میان سقوط هواپیماها در سال‌های اخیر این نقطه سخت‌ترین نقطه بوده است اما خوشبختانه هیچ گونه انفجاری که با آتش‌سوزی همراه باشد صورت نگرفته است.

وی گفت: هواپیما تنها متلاشی شده بود و انفجاری صورت نگرفته بود که همین موجب شده که هیچ جسدی سوخته نشود.

اما عزیز فیلی در خصوص از دست دادن روز طلایی سوم که هیچ گونه بارشی در منطقه نبود و هوا مساعد برای جمع‌آوری بقایای اجساد بود گفت: یکی از موارد به شلوغی منطقه برمی‌گشت.

وی گفت: در این سانحه 12 استان درگیر حادثه هستند که 33 نفر از اجساد متعلق به تهران هستند.

فیلی گفت: پایان عملیات معلوم نیست و همچنین برخی پیکرها در محل حادثه جمع‌آوری شده‌‌اند که از طریق زمینی و یا هلی‌برن در صورت مساعد شدن هوا انتقال داده می‌شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما