چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 9:29

زارعی: احتمال انتقال اجساد تا 10 ساعت دیگر/ موبایل امدادگران به دلیل سرمای شدید از کار افتاده است/ جعبه سیاه پیدا نشده

نماینده مردم دنا گفت: به نظر می‌رسد کمتر از 10 ساعت دیگر به شرط اینکه شرایط جوی اجازه دهد اجساد منتقل خواهد شد.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی نماینده مردم دنا با بیان اینکه ساعت 12 شب گذشته ستاد بحران در منطقه سی سخت نزدیک‌ترین نقطه به محل سقوط هواپیما تشکیل شد،به ایلنا گفت: در این ستاد تقسیم وظایف صورت گرفت و 20 تیم 4 نفره عازم منطقه شدند.

وی تصریح کرد: قرار بر این است که هر تیم 4 نفره حامل انتقال یک پیکر از سرنشینان باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتقال اجساد به پایان می‌رسد، اظهار داشت: مسیر جدیدی شناسایی شده که حداقل زمان صعود به نقطه سقوط 5 ساعت است اما برگشت از ان با توجه به شیب مسیر کمتر می‌شود.

زارعی ادامه داد: به نظر می‌رسد کمتر از 10 ساعت دیگر به شرط اینکه شرایط جوی اجازه دهد اجساد منتقل خواهد شد.

وی گفت: اجساد پراکنده نیستند و در یک نقطه متمرکز شده‌اند اما مشکل اصلی این است که یخ بسته‌اند.

نماینده مردم دنا گفت: هنوز هیچ اطلاعات جدیدی از تعداد اجسادی که یافت شده‌اند نداریم چرا که موبایل امدادگران به دلیل سرمای شدید از کار افتاده است بنابراین باید بیسیم‌های ارتش فعال شود که اقدامات در حال انجام است.

وی تاکید کرد: جعبعه سیاه هنوز پیدا نشده و در اولویت ما هم نیست در حال حاضر اولویت با انتقال اجساد است و بعد از این مرحله به سراغ جعبه سیاه خواهیم رفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271256
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    درود خدا بنده مخلص خدا حاج زارعي عزيز كه به دور از تبليغات رسانه اي براي خدمت به خلق خدا از بدور وقوع حادثه در منطقه بوده و مجدانه پيگير امور است.

  2. فرزند بویر احمد گفت:

    جان خودتون الکی وعده ندین.

  3. ک.ب.سیسخت گفت:

    ای مردم استان به خدا ۸۰درصد مسولین و مردم فقط برایه عکس سلفی و سرگرمی و حق ماموریت اینجا رو شلوغ کردن.فقط هرکی تلاش میکنه بیفته تو فیلم .واقعا جایه شرمساریه به خدا مادرانی که بچهایه تیکه تیکه شدشون روقله زیر برفه دارن خون گریه میکنند انسانیتتون کجارفته؟ خدا دلت بسوزه برفه وادار خدااااااآاااا تورو قران تورو خدا اجازه بدید ما جوونل سیسخت و پادنا بریم جسد ککایلمونه بیاریم چرا فقط حرف حرف خودتونه .خدا خیر بده به هر کس که واقعا داره تلاش میکنه .واقعا جایه مردانگیه کو غیرت قوم لر کو کی قبادل کو سیاهپورل کو مردله .بیاید کوهگل ببینیت برایه ۸۰درصد این افراد اینجا شده سیزده به در.اومدن فقط لاف بزنن.خدا خیر بده به صدا سیما

دیدگاه شما