دوشنبه 30 بهمن 1396 - 12:03

عزم ۸۰ نماینده برای سوال از رئیس جمهور

حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به نشست مشترک سوال‌کنندگان از رئیس جمهور با سیف رئیس کل بانک مرکزی، کرباسیان وزیر اقتصاد و نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پس از بحث و بررسی‌ها در این جلسه نمایندگان حاضر سئوال کننده به اتفاق از پاسخ ها قانع نشدند.

به گزارش خبرگزاری بویر نیوز به نقل از آنا، حجت‌الاسلام احمد مازنی تصریح کرد: اگر در عرض یک یا دو هفته آینده حد نصاب لازم در خصوص تعداد نمایندگان سئوال کننده وجود داشت و یک چهارم تعداد نمایندگان سئوال کننده در سئوال از رئیس جمهور مصر بودند این موضوع در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سئوال‌کنندگان از رئیس جمهور خواستار پرداخت سود متعارف و اصل سپرده‌های مردم که در موسسات مالی و اعتباری دچار مشکل شدند، هستند و معتقدند باید با فساد در این موسسات برخورد شود.

گفتنی است؛ امروز در دو نوبت صبح و عصر نشست مشترک نمایندگان رئیس جمهور با نمایندگان درخواست سوال از روحانی در کمیسیون اقتصادی برگزار شد و براساس شنیده‌ها آخرین تعداد امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور تا این لحظه ۸۰ نفر هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271123
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما