یکشنبه 29 بهمن 1396 - 18:49

پیام تسلیت مسئولان در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج

گروه اجتماعی- مسئولان مطرح کشوری و استانی سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران به یاسوج و جان باختن این حادثه را تسلیت گفتند.

به گزارش بویرنیوز، متن پیام ها بدین شرح است:

? پیام رهبر انقلاب در پی سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج

بسمه تعالی
سانحه‌ی مصیب‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم. مسئولان ذیربط لازم است همه‌ی تلاش و همکاری خود را برای اقدامهای لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹بهمن۱۳۹۶


✔️پیام تسلیت روحانی در پی سقوط هواپیما در مسیر تهران – یاسوج

▪️رییس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج را كه منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز شد ، تسلیت گفت.
متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون

▪️سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج كه منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.

▪️اينجانب ضمن ابراز همدردي با خانواده‏های داغدیده، اين مصيبت را به ملت ایران تسلیت می گویم و از درگاه ايزدمنّان براي جان باختگان اين حادثه، رحمت واسعه و براي بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

▪️لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاههای ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تكرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هم استانیها در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج را به مردم شریف و نجیب استان تسلیت گفت:

◼️در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جمعی از هم استانی ها در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)در حادثه تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، موجب تأثر و تألم فراوان شده و حزن و اندوه جای جای ایران اسلامی را در بر گرفته است.
اینجانب این ضایعه دردناک و سنگین را که قلب همه ملت ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را جریحه دار کرد، به محضر شریف خانواده های داغدار این حادثه و مردم عزیز استان و ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای جان باختگان این حادثه رحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده های مصیبت دیده صبر و بردباری مسالت دارم.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد


✔️پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پی سقوط هواپیما در مسیر تهران – یاسوج

▪️جبار کیانی پور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج را كه منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز شد ، تسلیت گفت.

????
بسم‌الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون

سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج كه منجر به جان باختن عده ‏ای از هم وطنان و استانی های عزیزمان شد، باعث تأثر فراوان گردید.

ضمن ابراز همدردي با خانواده ‏های داغدیده، اين مصيبت بزرگ را به ملت ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم،
و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نمایم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج


⬛️احمدرضا خورشیدی در پیامی سقوط هواپیمای پرواز تهران به یاسوج و جان باختن عده ای از هموطنان را تسلیت گفت
▪️رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران به یاسوج و جان باختن عده ای از هم استانی ها و هموطنان، از اعلام آمادگی این سازمان برای تسهیل عملیات امدادی گفت.
▪️به گزارش سازمان، متن پیام مهندس احمد رضا خورشیدی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر حزن انگیز سقوط هواپیمای آسمان پرواز تهران به یاسوج و جان باختن 66 تن از هم استانی ها و هموطنان عزیزمان همه ما را داغدار و محزون کرد.
متاسفانه در این حادثه ناگوار بخشی از خانواده ها، متخصصان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های کشور از میان ما رفتند و همین امر نیز داغ این حادثه تلخ را برای همه ما دوچندان کرده است.
اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های داغدار این حادثه، برای جانباختگان علو درجات و مغفرت واسعه الهی و برای تک تک بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند تبارک تعالی خواستارم.
از همینجا نیز اعلام میدارم سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با تمام وجود و امکانات آماده هرگونه همکاری با اکیپ های امدادی است و از هیچ کوششی در جهت کاهش آلام روحی روانی بازماندگان و خانواده های داغدار فروگذار نخواهیم کرد.
مهندس احمد رضا خورشیدی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد


پیام تسلیت دکتر غریب پور در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج
مدیرعامل گروه توسعه ملی در پیامی حادثه پرواز تهران به یاسوج هواپیمایی آسمان و جان باختن 65 مسافر این پرواز را تسلیت گفت.
متن پیام دکتر خداداد غریب پور بدین شرح است:
اناالله و انا الیه راجعون
سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران – یاسوج قلب همه هموطنان را به درد آورد.
بدینوسیله بر خود لازم میدانم ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مسافران این پرواز و همه ملت شریف ایران، از درگاه خداوند بزرگ برای جان باختگان این سانحه غفران و رحمت واسعه الهی و برای تک تک بازماندگان صبر، سلامت و عافیت مسئلت نمایم.
خداداد غریب پور
مدیرعامل گروه توسعه ملی ایران


پیام تسلیت دکتر فیض اله پاسره در پی حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی، حادثه سقوط هواپیمای پرواز امروز تهران به یاسوج و آسمانی شدن سرنشینان این پرواز را تسلیت گفت.
متن پیام دکتر فیض اله پاسره بدین شرح است:
خبر سقوط هواپیمای پرواز یاسوج به تهران و جان باختن عده ای از هم استانی ها و هموطنانمان بسیار جانکاه و حزن انگیز بود و به واقع همه ما را داغدار نمود.
اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن اعلام همدردی با تک تک خانواده های داغدیده این حادثه ناگوار، از خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای جانباختگان طلب آمرزش و غفران واسعه الهی را خواستارم.
شرکت آب و فاضلاب روستایی با تمام نیروها و امکانات، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با تیم های امدادی اعلام میدارد.
فیض اله پاسره
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد


? پیام تسلیت سردار “انصاری” فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه سقوط هواپیما و جان باختن تعدادی از هم استانی ها و هم وطنان

متن این پیام بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم ”

《انا لله و انا الیه راجعون》

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری ، موجب تاثر و تاسف مردم عزیزمان شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد.

بدینوسیله از صمیم قلب، مصیبت وارده را به خانواده های محترم مصیبت دیده و همشهریان، هم استانی ها و هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم و برای عزیزان سفرکرده طلب رحمت و مغفرت واسعه وبرای بازماندگان صبر جمیل از خداوند تبارک وتعالی خواهانم.

لازم به توضیح است ؛ اکیپ هایی از نيروهاي پلیس استان از همان دقايق اوليه اطلاع از وقوع سانحه، در قالب چندین اکیپ ، براي كمك در عمليات تجسس و امداد به محل اعزام شده اند و با تمامي امكانات آماده ارائه خدمت مي باشد.

در پایان؛ فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی، آمادگی کامل خود را برای ارائه هرگونه خدمات انتظامی ، امنیتی و ترافیکی اعلام می دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری


در پي حادثه سقوط هواپيماي مسافربري تهران – ياسوج، شهردار ياسوج يا ارسال پيامي به خانواده هاي داغدار تسليت گفت.
متن پيام دكتر نستهن مقدم بدين شرح است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون

سانحه تلخ و مصيبت بار سقوط هواپيماي مسافربري تهران – ياسوج كه موجب آسماني شدن ٦٦ تن از همشهريان و هموطنان عزيزمان شد، قلب و خاطر همه ملت ايران را بشدت آزرد و ما را داغدار مسافران ابدي اين پرواز كرد.

اين حادثه جانسوز موجب فقدان جمعي از نخبگان و افراد شايسته علمي، فرهنگي و ورزشي استان و كشورمان شد كه سنگيني اين غم را دو چندان مي كند.

نيروهاي متخصص امدادي آتش نشاني شهرداري ياسوج از همان دقايق اوليه اطلاع از وقوع سانحه در قالب تيم هاي مديريت بحران براي كمك در عمليات تجسس و امداد به محل اعزام شده اند و شهرداري ياسوج با تمامي امكانات آماده ارائه خدمت مي باشد.

اينجانب با تسليت اين غم سنگين به ملت ايران بخصوص خانواده هاي داغدار و آرزوي صبر براي آنان، از درگاه خداوند قادر و متعال براي روح مسافران فقيد اين پرواز، رحمت واسعه الهي و آرامش ابدي مسالت مي نمايم.

نستهن مقدم
شهردار ياسوج


پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی سقوط هواپیمای آسمان

متن پیام به شرح ذیل است:

انالله و اناالیه راجعون

سانحه بسیار تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج که منجر به جان باختن عده ای از هموطنان عزیزمان شد، همگی ما را محزون و داغدار نمود. در این میان خبر درگذشت مرحومه سکینه کاظمی انور، از توانخواهان
تحت پوشش این سازمان و از جان باختگان حادثه، موجب تأسف و تأثر گردید.

اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های داغدیده و ابراز مراتب تأسف و تسلیت به ملت شریف ایران بویژه بازماندگان این عزیزان، از درگاه ایزدمنان برای جان باختگان این حادثه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می نمایم.

سازمان بهزیستی کشور با درک ضرورت مداخلات بهنگام تخصصی و حمایتهای روانی اجتماعی از بازماندگان حادثه، در قالب تیم های مداخله در بحران (محب)، از هیچ کوششی در جهت کاهش آلام روحی روانی بازماندگان و خانواده های داغدار فروگذار نخواهد کرد. امید آنکه بعد از این شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور


رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج طی پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های دادغدیده سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج، ابراز امیدواری کرد با ایجاد زیرساخت های مناسب شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

متن پیام سید هدایت اکبری بدین شرح است:

بسمه تعالی
حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج که موجب جان باختن جمعی از هم استاني ها و هموطنان عزیزمان شد، ملت ایران را داغدار کرد.

این مصیبت غم انگیز را به آحاد مردم ایران، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده های این عزیزان تسلیت می گوییم و از خداوند بزرگ برای جانباختگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان عزادار صبر و سلامتی مسألت داریم.

امیدواریم با ایجاد زیرساخت های مناسب و رفع نارسایی ها، دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

سید هدایت اکبری
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج

 


▪️پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج

در پی وقوع سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج، مدیرعامل بانک ملی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متن این پیام به این شرح است:
✍️ انا لله و انا الیه راجعون
سانحه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج که جان تعدادی از هموطنان را گرفت و بازماندگان آنها را داغدار کرد، بسیار موجب تاسف و تالم شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همه مردم عزیز کشورمان به ویژه خانواده جانباختگان، از خدای متعال برای عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت طلب می کنم.

محمد رضا حسین زاده
مدیرعامل بانک ملی ایران


✔️تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی جان باختن جمعی از هموطنان در پرواز تهران-یاسوج | تشکیل کمیته ویژه قضایی

▪️رئیس قوه قضاییه در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج و درگذشت جمعی از هموطنان ضمن تسلیت به بازماندگان، از دادستان کل کشور خواست با تشکیل کمیته ای علت وقوع حادثه را بررسی و نسبت به برخورد قانونی با مقصرین اقدام کند.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری
دادستان محترم کل کشور
▪️خبر سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج و جان باختن عده ای از هموطنان عزیز موجب تاثر و تاسف شدید همگان شد.

▪️ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه و طلب غفران الهی برای جان باختگان، لازم است سریعاً با تعیین کمیته ای متشکل از افراد خبره در خصوص علت وقوع این حادثه بررسی جامع و دقیق به عمل آمده و چنانچه فرد یا افرادی مقصر باشند نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام مقتضی معمول و نتیجه به اینجانب منعکس شود.

صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه

 


⚫️ احمدی نژاد، جان باختن ۶۶ تن از هموطنان در حادثه سقوط هواپیما را تسلیت گفت

متن اطلاعیه احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران به یاسوج که به از دست رفتن جان 66 تن از هموطنانمان انجامید، موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب گردید.

همه آحاد ملت ایران ، خود را در غم از دست دادن این عزیزان شریک می دانند و عزادار و سوگوارند.

ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگوار ایران و همه بازماندگان و خانواده های داغدار و آرزوی صبر و بردباری برای آن عزیزان، از خداوند متعال ، غفران و آمرزش را برای جان باختگان این حادثه ناگوار مسالت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
——————————————

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=271019
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما